تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10116.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سری شیائومی 11T به مدت چهار سال پشتیبانی نرم افزاری دریافت می‌کنند

گوشی‌های شیائومی 11T و شیائومی 11T پرو براساس اعلام رسمی این شرکت، سه نسل بروزرسانی سیستم عامل اندروید و چهار سال آپدیت امنیتی را دریافت می‌کنند. غول فناوری چینی این خبر را در وب‌سایت رسمی ...

گوشی‌های شیائومی 11T و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - شیائومی 11T پرو براساس اعلام رسمی این شرکت، سه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - نسل بروزرسانی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - سیستم عامل اندروید و چهار سال آپدیت امنیتی را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - دریافت می‌کنند.

غول فناوری چینی این خبر را در وب‌سایت رسمی خود به اشتراک گذاشت. سری شیائومی 11T قرار است ۲۴ شهریور ماه معرفی شود و جدیدترین سری پرچمدار این شرکت محسوب می‌شود. علاوه بر اعلام چهار سال بروزرسانی برای این دو موبایل، شیائومی همچنین امکان ارائه نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید و بروزرسانی‌های امنیتی را برای سایر گوشی‌های خود بررسی می‌کند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان

هرچند بعید به نظر می‌رسد که شیائومی بروزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتری برای گوشی‌های اقتصادی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - خود ارائه کند، اما دستگاه‌های پرچمدار آن مانند ۱۱ پرو و نسخه اولترا به احتمال زیاد واجد شرایط دریافت بروزسانی‌ مطابق با برنامه اعلام شده جدید خواهند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - بود. «آلبرت شان» سرپرست محصول و فناوری شیائومی اظهار می‌کند:

برای شیائومی و تیم آن کار ساده‌ای نخواهد بود که بروزرسانی سیستم عامل و بسته‌های امنیتی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - را برای تمام گوشی‌های قدیمی خود ارائه کند. با این حال چشم‌انداز این چالش و برآوردن خواسته‌های مشتریان هیجان‌انگیز است.

در حال حاضر، غول کره جنوبی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - یعنی سامسونگ تنها برند گوشی‌های اندروید بازار محسوب می‌شود که برای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - گوشی‌های خود چهار سال بروزرسانی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - امنیتی و سیستم عامل ارائه می‌کند. به همین ترتیب، وان پلاس نیز وعده داده است که چهار سال بروزرسانی امنیتی ارائه کند، اما این تصمیم شرکت چینی تنها به گوشی‌‌های پرچمدار آن محدود می‌شود.

سری 11T جدیدترین گوشی‌های پرچمدار مقرون به صرفه شیائومی است که از مشخصاتی مانند پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - همچنین در گزارش‌های اخیر عنوان شده بود که شیائومی ممکن است این گوشی را با دوربین زیر نمایشگر روانه بازار کند.

به نظر می‌رسد این گوشی‌های جدید از فناوری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سیاهکل استان گیلان - ارتباطی باند فوق وسیع (UWB) هم پشتیبانی می‌کنند، فناوری که در گوشی‌های پرچمدار بازار مانند سری آیفون ۱۲ و گلکسی S21 اولترا وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone