🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  2. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  3. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  4. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19778.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل حساب توسعه دهنده اپیک گیمز در اپ استور را بست

اپل به دنبال دعوای حقوقی با اپیک گیمز بر سر حذف فورتنایت از اپ استور، حساب توسعه دهنده این استودیوی بازی سازی در اپ استور را بست. اپل چند روز قبل اعلام کرد که اگر ...

اپل به دنبال - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چناران استان خراسان - دعوای حقوقی با اپیک گیمز بر سر حذف فورتنایت از اپ استور، حساب توسعه دهنده این استودیوی بازی سازی در اپ استور را بست.

اپل چند روز قبل اعلام کرد که اگر بازی فورتنایت همچنان - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چناران استان خراسان - به نقض قوانین اپ استور ادامه دهد، حساب توسعه دهنده اپیک گیمز در اپ استور را می‌بندد؛ تهدیدی که سرانجام عملی شد.

فورتنایت اواخر مرداد ماه به خاطر اضافه شدن سیستم پرداخت درون برنامه‌ای از اپ استور حذف شد، اما دیگر بازی‌های ساخت اپیک گیمز مثل Battle Breakers و Infinity Blade Stickers از این فروشگاه قابل دریافت بودند. اما حالا به خاطر بسته شدن اکانت توسعه دهنده این استودیو، بازی‌های یاد شده را نیز دیگر نمی‌توان دانلود کرد. البته آنطور که MacRumors گزارش می‌کند، فورتنایت همچنان قابل بازی کردن است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چناران استان خراسان

کاربرانی که فورتنایت را قبلاً برای آیپد و آیفون دانلود کرده‌اند، می‌توانند همچنان از این بازی لذت ببرند ولی دیگر امکان دسترسی به محتواهای جدید مثل فصل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چناران استان خراسان - چهارم وجود ندارد چون این بازی دیگر آپدیتی در اپ استور دریافت نمی‌کند.

اپل ابتدا قصد داشت اکانت توسعه دهنده اپیک گیمز و همچنین اکانت Epic International را توقیف کند، اما دادگاه با صدور حکم موقتی مانع از این کار شد. البته قاضی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چناران استان خراسان - مانع بسته شدن اکانت اپیک گیمز نشد و اعلام کرد این شرکت با زیر پا گذاشتن قوانین اپ استور سبب به وجود - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چناران استان خراسان - آمدن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چناران استان خراسان - این مشکل شده است.

اپل می‌گوید ۱۴ روز به اپیک گیمز فرصت داده بوده تا از قوانین اپ استور پیروی کند و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چناران استان خراسان - پس از تمام شدن این مهلت حساب را بسته است. به دنبال این تصمیم اپیک دیگر نمی‌تواند اپ جدیدی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چناران استان خراسان - در اپ استور منتشر کند و قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای فورتنایت نیز دیگر از کار افتاده است. این شرکت به کاربران توصیه کرده تا برای پس گرفتن پول خود با بخش پشتیبانی اپل تماس بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone