🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  3. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29149.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

همه آیفون‌های سال 2020 اپل از نمایشگر OLED برخوردار می‌شوند

بر اساس گزارش منابع آگاه از صنعت موبایل، کمپانی اپل قصد دارد در سال 2020 سه مدل آیفون جدید روانه بازار کند که هر سه نسخه به نمایشگر OLED مجهز شده و در سه اندازه ...

بر اساس گزارش منابع آگاه از صنعت موبایل، کمپانی اپل قصد دارد در سال 2020 سه مدل آیفون جدید روانه بازار کند که هر سه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - نسخه به نمایشگر OLED مجهز - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - شده و در سه اندازه مختلف به دست مشتریان - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - خواهند رسید.

ممکن است اپل پس از آیفون 11 مستقیماً آیفون 12 را معرفی کند

طبق اطلاعات موجود، ابعاد آیفون های 2020 اپل از 5.42 اینچ برای نسخه کامپکت شروع شده و به 6.06 اینچ برای نسخه استاندارد و 6.67 اینچ برای نسخه مکس می رسد. در این بین کوچک ترین مدل جایگزین آیفون 8 که 4.7 اینچ قطر دارد خواهد شد، مدل 6.06 اینچی به جای آیفون XS - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - با ابعاد 5.8 اینچ به بازار می آید و در نهایت مدل 6.67 اینچی نیز آیفون XS مکس 6.5 اینچی را کنار خواهد زد.

اگر گزارش مورد بحث کاملاً دقیق باشد، می توان امیدوار بود که ابعاد کلی آیفون های 2020 نسبت به مدل های موجود تغییری نکرده و افزایش اندازه نمایشگر با کاهش حاشیه های صفحه به دست بیاید.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان

لازم به ذکر است که تا کنون گزارش های مختلفی از زمان مهاجرت کامل اپل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - به فناوری نمایشگر OLED منتشر شده و برخی منابع سال 2019 را برای این اتفاق ذکر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - کرده اند. با این حال طبق اخبار جدید، سبد محصولات تمام OLED کمپانی ساکن کوپرتینو در سال 2020 به بازار خواهد آمد و امسال (2019) شاهد عرضه یک - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - نسخه LCD به عنوان جایگزین آیفون XR و دو آیفون OLED جدید خواهیم بود.

گفتنی است از آنجایی که در سال 2018 آیفون های - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - سری S به بازار آمدند، امسال شاهد عرضه آیفون های 2019 با شماره جدید - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - (11) هستیم که در صورت صحت گزارش اخیر، ممکن است در سال 2020 مانند گذشته، اپل بار دیگر از عرضه سری S خودداری کرده و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - مستقیماً خانواده آیفون 12 را - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - معرفی کند؛ همان طور که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - پیش از این بعد از آیفون 7، خبری از آیفون 7S نبود و شرکت کوپرتینویی آیفون 8 را به علاقه مندان معرفی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone