تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24327.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

صادرات آیفون XR در نیمه اول سال 2019 بیشتر از هر گوشی دیگری بوده

بنا بر آمارها صادرات آیفون XR (بررسی دیجیاتو) در نیمه اول سال 2019 بیشتر از دیگر تلفن های هوشمند بوده و نشان می دهد تعداد قابل توجهی از کاربران تمایلی به پرداخت بیش از هزار ...

بنا بر آمارها صادرات آیفون XR (بررسی دیجیاتو) در نیمه اول سال 2019 بیشتر از دیگر تلفن های هوشمند بوده و نشان می دهد تعداد قابل توجهی از کاربران تمایلی به پرداخت بیش از هزار دلار برای یک گوشی هوشمند ندارند.

به گزارش موسسه تحلیلگر IHS Market نزدیک به 30 میلیون واحد از گوشی آیفون XR در نیمه اول سال 2019 صادر شده است. این گوشی با برچسب قیمت 749 دلاری آنقدرها هم ارزان نیست ولی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پل سفید استان مازندران - پایین ترین - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پل سفید استان مازندران - قیمت را در بین آیفون های سال 2018 دارد.

موسسه مذکور در گزارش خود آورده که 13.6 میلیون آیفون XR در سه ماهه اول و 13.3 میلیون واحد نیز در سه ماهه دوم سال جاری میلادی صادر شده که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پل سفید استان مازندران - در مجموع تعداد کل آیفون XR صادر شده در نیمه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پل سفید استان مازندران - اول سال 2019 را به 26.9 میلیون واحد می رساند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پل سفید استان مازندران

صادرات آیفون XR تقریباً دو برابر بیشتر از صادرات گوشی گلکسی A10 سامسونگ در مدت مشابه بوده. گوشی ارزان قیمت سامسونگ رتبه دوم بیشترین تلفن هوشمند صادر شده در نیمه نخست سال 2019 را در لیست موسسه IHS به خود اختصاص داده است.

میانرده های A10 و A50 سامسونگ با قیمت کمتر از 400 دلار، به ترتیب در رتبه دوم و سوم با 13.4 و 12 میلیون واحد صادرات قرار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پل سفید استان مازندران - گرفته اند. در لیست اثری از پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 نیست. آیفون 8 با 10.3 میلیون واحد و آیفون XS مکس با 9.6 میلیون واحد نیز جزو بیشترین - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پل سفید استان مازندران - محصولات صادر شده در نیمه نخست سال جاری میلادی بوده اند.

گزارش مالی اپل برای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پل سفید استان مازندران - سه ماهه سوم سال 2019 اوایل مرداد ماه منتشر شد که از فروش - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پل سفید استان مازندران - ضعیف آیفون ها حکایت می کرد. در نتیجه این کاهش فروش، درآمد اپل از 29.47 میلیارد دلار در سه ماهه سوم سال 2018، به 25.99 میلیارد دلار در سه ماهه سوم سال 2019 کاهش پیدا کرد و برای اولین بار از سال 2012 آیفون ها کمتر از نصف درآمد کل اپل را حاصل کردند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پل سفید استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone