🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36688.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

بررسی بازی خروس جنگی: تاج و تخت؛ سلطنت رها شده

پیش از آنکه کوییز آو کینگز به پدیده بازی‌های موبایل سال تبدیل شود، باقلوا با بیش از یک میلیون دانلود استارت محبوبیت زیاد سبک کلمات و دانستنی‌ها را بین ایرانی ها بزند و موتوری موجی ...

پیش از آنکه کوییز آو کینگز به پدیده بازی‌های موبایل سال تبدیل شود، باقلوا با بیش از یک میلیون دانلود استارت محبوبیت زیاد سبک کلمات و دانستنی‌ها را بین ایرانی ها بزند و موتوری موجی جدید از بازی‌های الهام گرفته از فرهنگ دهه 60 را به راه بیاندازد، خیلی از کاربران تلفن های هوشمند صنعت بازی موبایل ایرانی را با خروس جنگی می‌شناختند.

مدریک - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - در حال حاضر روی عنوان جدیدی با نام Spirit Wars کار می‌کند

خروس جنگی در همان روزهای اولیه طرفداران خودش را پیدا کرد، با پشتیبانی درست - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - سازنده به عملکرد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - خوبی که داشت ادامه داد و در نهایت هم با ثبت شش میلیون کاربر داخلی یکی از موفق‌ترین اپلیکیشن/بازی‌های - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - لقب گرفت. البته بازیکنن‌های ایرانی تنها کسانی نبودند که به خروس جنگی روی خوش نشان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - دادند و بازی از لحاظ تعداد دانلود، در حال حاضر سومین عنوان ایرانی گوگل پلی است.

اما سال گذشته و بعد از حدود چهار سال که از عرضه نسخه اولیه خروس جنگی می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - گذرد، قسمت جدید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - بازی با پسوند «تاج و تخت» منتشر شد و نه تنها توانست در جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران غزال زرین «بهترین موسیقی» و «بهترین بازی اکشن» را به دست بیاورد بلکه به لیست بهترین بازی‌های ایرانی سال 96 دیجیاتو نیز راه یافت.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان
نمایی از قسمت نخست خروس جنگی 

خروس جنگی تاج و تخت در همان مبارزه نخست خودش نشان می‌دهد که در کنار حفظ المان‌های اصلی نسخه پیشین، یک حرکت رو به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - جلو برای مجموعه خروس جنگی به شمار می‌رود؛ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - دیگر از مبارزات ساده قسمت قبل خبری نیست و در اینجا با کمی چاشنی دقت و سرعت عمل، تعامل بیشتری با بازی در زمان مبارزات دارید.

همچنان نبردها نوبتی هستند و نحوه انتخاب تجهیزات نقش مهمی روی پیروزی ایفا می‌کنند اما استفاده از سیستم «پترن ها» رنگ و بویی کاملا متفاوت به خروس جنگی تاج و تخت بخشیده است. در واقع در قسمت قبل، تجهیزات پایین صفحه حضور داشتند و هر وقت که نوبت‌تان می‌رسید می‌توانستید از بین مشت، اسلحه‌ها و دفاع یکی را انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان
سیستم مچ‌میکینگ، به خصوص وقت‌هایی که فقط با مشت به مبارزه می‌ر‌وید خیلی عجیب عمل می‌کند؛ حریف بیش از اندازه ضعیف بوده و تقریبا 99 درصد مبارزات را در این حالت می‌برید.

با این محدودیت که به غیر از مشت، اسلحه‌ها و دفاع دارای یک نوار مشخصی بودند و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - بعد از آنکه از آن ها استفاده می‌کردید باید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - چند نوبت منتظر می‌ماندید تا دوباره نوار هر وسیله کامل شود. در خروس جنگی تاج و تخت خبری از این سیستم نیست و نوار تجهیزات جای خودش را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - به پترن ها داده است.

برخلاف قسمت قبل، در اینجا هر چیزی که به میدان نبرد برده‌اید به صورت شانسی انتخاب می‌شوند؛ ممکن است بعد از چند نوبت تازه شات‌گان برای تان بیافتد. البته هر اسلحه خودش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - دارای «شانس استفاده» بوده و طبیعتا اگر این قسمت بیشتر باشد، شانس حضور سلاح افزایش می‌یابد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان
خروس جنگی تاج و تخت داستان جالبی دارد. شاه‌خروس به دنبال جانشین می‌گردد و شرطش این است: کسی جایگاه او را می‌گیرد که با غرولوس‌ها بجنگد.

در هر صورت پس از انتخاب یکی از تجهیزات الگوی خاصی به نمایش در می‌آید. یعنی یک دایره در صفحه حرکت می‌کند و بلافاصله بعد از انکه روی دشمن (هنگام حملات) یا خود بازیکن (هنگام دفاع) قرار گرفت روی صفحه کلیک می‌کنید. برای هر کدام از آیتم ها، حداقل دو دایره در محیط حرکت می‌کند اما بسته به نوع اسلحه ممکن است این رقم به سه هم برسد.

حالا سوال - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - اینجاست، کلیک کردن به موقع دایره‌ها چه فایده ای دارد؟ اگر بتوانید این کار را به درستی انجام دهید و حریف به خوبی نتواند دفاع کند دور بعد باز نوبت شما خواهد بود. البته در اینجا و برای افزایش بالانس بازی، سازنده یک «نوار خشم» قرار داده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - که بعد از هر دفاع به آن اضافه می‌شود و پس از پر شدن می توانید ضربه ای مهلک - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - به حریف بزنید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان
سیستم جدید صندوقچه، خوشبختانه باز کردن صندوق‌ها خیلی زمان نمی‌برد.

بنابراین گرفتن نوبت‌های بیشتر درحالی که مزایای خودش را دارد ولی گاهی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - اوقات و به خاطر افزایش نوار انرژی، ممکن است شما را به کام مرگ بکشاند. اگرچه سیستم جدید مبارزات همچنان از لحاظ اهمیت تاکتیک، دارای کمبودهایی هست ولی با این حال از سیستم نبرد قبلی درگیر کننده‌تر است.

تیم توسعه‌دهنده نیز در پاسخ به این سوال دیجیاتو که آیا سیستم مبارزات جدید، به اندازه کافی توانسته بازی را از سادگی های گذشته دور کند، گفت:

با در نظر گرفتن جامعه‌ی مخاطبین که بخش اعظمی‌ از آن را نوجوانان تشکیل می‌دهند و با توجه به سبک بازی خروس‌جنگی که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - اکشن با المان‌های نقش‌آفرینی هست، تصمیم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - گرفتیم بیشتر روی المان‌های اکشن تمرکز کنیم تا استراتژیک. در واقع فاصله گرفتن از یک حدی از سادگی چیزی نبود که خیلی علاقه داشته باشیم در آن عنوان سمتش بریم.

در بازی جدید استودیو اما این تمرکز بیشتر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - به سمت بازی‌های استراتژی هست و آن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - دسته - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - از مخاطبانی که علاقه‌مند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - تفکر استراتژیک هستند حتما لذت خواهند برد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان
بعد از چند دور استفاده از هر سلاح باید آن ها را تعمیر کنید، با توجه به سکه های خیلی کمی که بعد از پیروزی می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - گیرید هزینه و زمان تعمیر زیاد به نظر می‌رسد.

دیگر تغییر بزرگ تاج و تخت نسبت به قسمت گذشته به استفاده از المان‌های سبک استراتژی باز می‌گردد. در محیط بازی ساختمان های مختلفی قرار دارند و هر کدام یک - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - کار انجام می دهند. بیشتر همان بخش‌های قبلی این بار با ظاهری بهتر و مرتب‌تر جای خود را به ساختمان‌ها داده اند، با این حال قسمت‌های جدیدی همانند «تمرین» هم وجود دارد که آنجا خروس‌تان را قدرتمندتر کنید.

از لحاظ گرافیک و صداگذاری بازی را می توانیم نسخه ارتقا یافته قسمت قبل بنامیم. با وجود اینکه بعضی منطقه‌ها از خروس جنگی راه‌شان را به تاج و تخت پیدا کردند ولی با این حال افزایش کیفیت آن‌ها در کنار منطقه‌های جدید با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - طراحی خوب و پس زمینه داینامیک بازی را جذاب‌تر کرده است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان
جدا از مبارزات آنلاین، در قسمت ماجراجویی می‌توانید با غرولوس‌ها بجنگید.

در قسمت موسیقی نیز همین وضعیت مشاهده می‌شود. قطعه ها تا حدودی یادآور نسخه پیشین هستند اما استفاده از یک موزیک متفاوت برای هر بخش و البته حضور موسیقی‌های جدیدتر، بخش شنیداری خروس جنگی تاج و تخت را شنیدنی‌تر کرده است.

تاج و تخت عنوان سرگرم کننده‌ای هست، طراحی هنری خوبی دارد، سیستم مبارزاتش بهتر از گذشته بوده و بازیکن بیشتر با بازی تعامل برقرار می‌کند. با این وجود انگار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - بازی عمر طولانی ندارد. حدود هشت ماه از آخرین آپدیت می‌گذرد و در سوالی که از سازنده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان - پرسیدیم، آن ها گفتند که در حال حاضر تمرکزی روی تاج و تخت ندارند. بزرگترین نقطه ضعف عناوین آنلاین هم همین عدم پشتیبانی است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گالیکش استان گلستان

خروس جنگی تاج و تخت

سازنده: مدریک قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 87 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone