🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  5. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40178.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ با ساخت یک مرکز تحقیقاتی هوش مصنوعی، در رقابت باقی می ماند

سامسونگ که مدتی است از ترند هوش مصنوعی و دستیار صوتی جا مانده، در حال ساخت مرکزی تحقیقاتی برای توسعه هوش مصنوعی متمرکز بر مصرف کنندگان است. کمپانی کره ای در بیانیه ای نه چندان ...

سامسونگ که مدتی است از ترند هوش مصنوعی و دستیار صوتی جا مانده، در حال ساخت مرکزی تحقیقاتی برای توسعه هوش مصنوعی متمرکز بر مصرف کنندگان است. کمپانی کره ای در بیانیه ای نه چندان واضح، این خبر را تایید کرده و می گوید که به تلاش برای دنبال کردن پروژه های مرتبط با هوش مصنوعی در تجارت های موبایل و وسایل الکترونیکی مصرف کنندگان ادامه خواهد داد؛ هرچند که هنوز محل ساخت این مرکز - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تحقیقاتی مشخص نیست.

اوایل سال جاری میلادی، سامسونگ نخستین گام بلند خود در حوزه هوش مصنوعی را با خرید آزمایشگاهی در کانادا که روی اتومبیل های خودران و تکنولوژی تشخیص چهره کار می کرد برداشت.

علاوه بر این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - موضوع، در بیانیه سامسونگ به تغییر نقش مدیر استراتژی های کمپانی هم اشاره شده که حالا وظایف بیشتری از جمله کشف فرصت های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تجاری تازه را هم شامل می شود؛ تصمیمی که به گفته سامسونگ با هدف «پاسخدهی سریع به تغییرات بازار» اتخاذ شده است.

سامسونگ گاهی در بیانیه های خود اغراق می کند و پیش از آنکه خروجی محسوسی ارائه دهد، از برنامه های جاه طلبانه و بلند پروازانه ای صحبت می کند؛ به عنوان مثال هم می توان به اسمارت فون تاشو و مشکلات دستیار صوتی بیکسبی اشاره کرد. بنابراین هنوز باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چه برنامه هایی در زمینه هوش مصنوعی دارد و بالاخره می تواند برای خود جایی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در کلوپ فعالان برتر این حوزه دست و پا کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone