🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  5. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40177.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

پرچمدار بعدی شیائومی به نمایشگر بدون حاشیه و اسنپدراگون 845 مجهز است

به نظر می رسد که شیائومی قصد دارد امسال یک پرچمدار ویژه عرضه کند. رسانه ای چینی گویا به اطلاعات این پرچمدار دسترسی پیدا کرده و عجیب نیست که بگوییم نام آن شیائومی Mi 7 ...

به نظر می رسد که شیائومی قصد دارد امسال یک پرچمدار ویژه عرضه کند. رسانه ای چینی گویا به اطلاعات این پرچمدار دسترسی پیدا کرده و عجیب نیست که بگوییم نام آن شیائومی Mi 7 است. - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - آنچه در ادامه می خوانید توسط منبعی رسمی تایید یا تکذیب نشده بنابراین به عنوان یک شایعه آن - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - را در نظر بگیرید.

احتمالا عضو بعدی خانواده Mi از یک نمایشگر با حاشیه بسیار اندک بهره - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - می - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - برد. اگرچه در Mi 6 شاهد استفاده از طراحی تمام صفحه نبودیم اما شیائومی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - با Mi Mix و Mi Mix 2 تجربه خوبی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - در این زمینه دارد.

بیش از این در مورد حواشی نمایشگر اطلاعاتی در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - دسترس نیست و نمی دانیم که نوار باریک موجود در Mi Mix 2 را در Mi 7 هم خواهیم داشت یا خیر و جالب خواهد بود اگر جایگاه آن به قسمت بالایی منتقل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - شود تا دوربین در جایگاه مرسوم تری قرار بگیرد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران

اما در مورد ماهیت خود نمایشگر باید گفت که Mi 7 احتمالا به نمایشگر 6 اینچ AMOLED ساخت سامسونگ مجهز است. نمایشگری با نسبت 18:9 که نسبت به نمایشگر 16:9 و 5.2 اینچی تمام اچ دی IPS پرچمدار قبلی یک پیشرفت بزرگ به - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - حساب می آید.

گرچه با توجه به برچسب قیمت تقریبا 400 - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - دلاری، این امکانات کمی عجیب به نظر می رسد اما باید - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - ذکر کرد که چندین منبع چینی و کره ای از قرارداد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - سامسونگ - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - و شیائومی برای خرید نمایشگرهای OLED خبر داده اند و ماجرا به نظر جدی است.

اگر شایعات در مورد نمایشگر صحت داشته باشد، احتمالا سنسور اثر انگشت قرار است در قسمت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - پشتی قرار بگیرد. شیائومی همچنین به تکنولوژی تشخیص چهره سه بعدی اپل که در آیفون X مورد استفاده قرار گرفته نیز علاقه مند است و می خواهد فناوری مشابهی را توسعه دهد ولی شاید Mi 7 فرصت استفاده از آن را نداشته باشد چون توسعه این پرچمدار بسیار جلوتر از توسعه فناوری مورد اشاره است.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران

صحبت هایی در مورد شارژ وایرلس و شارژ سریع نیز به گوش رسیده که اگر این ماجرا نیز صحت داشته باشد، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - باید انتظار بدنه پشتی شیشه ای را داشته باشیم.

خبر مهم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - دیگر این که احتمالا چیپست اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت رم درون این دستگاه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - قرار بگیرد. همچنین گفته شده که ظرفیت باتری قرار نیست تغییر کند و همان 3350 میلی آمپر Mi 6 روی Mi 7 - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - استفاده می شود.

دوربین اصلی نیز احتمالا - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - از یک جفت لنز 16 مگاپیکسلی بهره می برد که حداقل یکی از آن ها گشودگی لنز F/1.7 خواهد داشت. شیائومی در زمینه دوربین هیچگاه سرمایه گذاری هنگفتی نکرده اما به نظر می رسد راه خود را - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - برای سال پیش رو تغییر داده.

انتظار می رود که Mi 7 با قیمتی نزدیک به 400 دلار در چین عرضه شود اما برای بازاری خارج از چین هنوز تخمینی وجود ندارد. در مورد تاریخ عرضه نیز باید احتمالا ماه های اسفند و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - فروردین پیش رو را برای Mi 7 در نظر گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone