تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37228.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

توصیه بیل گیتس به کارآفرینان: سراغ علم بروید

هفته پیش بیل گیتس طی صحبتی در کالج هانتر گفت که به عقیده‌ی او کارآفرینان باید به سراغ علم رفته و کسب و کارهایی در این زمینه‌ی را رهبری کنند. همه می‌دانیم که بنیانگذار مایکروسافت ...

هفته پیش بیل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پارس آباد استان اردبیل - گیتس طی صحبتی در کالج هانتر گفت که به عقیده‌ی او کارآفرینان باید به سراغ علم رفته و کسب و کارهایی در این زمینه‌ی را رهبری کنند.

همه می‌دانیم که بنیانگذار مایکروسافت به موقعیت‌ سنجی و یافتن فرصت‌های سرما‌یه‌گذاری مناسب معروف است. همین بینش دقیق وی پیرامون تشخیص فرصت‌های نوین کارآفرینی در دنیای کامپیوتر بود که موجب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پارس آباد استان اردبیل - شد او تحصیلاتش در هاروارد را نیمه کاره رها کرده و به سراغ کسب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پارس آباد استان اردبیل - و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پارس آباد استان اردبیل - کارش برود.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پارس آباد استان اردبیل

به باور وی یکی از دلایل تمرکز بنیاد خیریه‌ی گیتس در زمینه‌ی بهداشت جهانی و آموزش بدین علت است این حوزه‌های توانایی تاثیرگذاری در زندگی بسیاری از افراد جهان را دارند. به همین دلیل وی به کارآفرینان آینده پیشنهاد می‌کند که سراغ علم رفته و مطالب زیادی در این زمینه بیاموزند.

ریشه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پارس آباد استان اردبیل - کردن بیماری‌ها و پیدا کردن منابع انرژی مهم‌ترین چالش‌ پیش روی انسان است

به طور مشخص بیل گیتس عقیده دارد که مردم باید در زمینه‌هایی فعالیت کنند که نیازمند نوآوری هستند تا بتوانند به جامعه انسان‌ها کمک بیشتری کنند. وی در این‌باره به کارآفرینان پیشنهاد می‌دهد که اگر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پارس آباد استان اردبیل - در زمینه‌ی علم و برنامه نویسی استعداد دارند، بهتر است سراغ فعالیت در زمینه‌های بیولوژیکی و پیشرفت‌های انرژی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پارس آباد استان اردبیل - محور بروند. چرا که پتانسیل این زمینه‌ها به شدت بالا بوده و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پارس آباد استان اردبیل - درآینده‌ی نزدیک به شدت تغییر خواهند کرد.تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پارس آباد استان اردبیلاو معتقد است که بزرگترین چالش جامعه‌ی بشری شامل ریشه کن کردن بیماری‌های لاعلاج و همچنین پیدا کردن یک منبع جدید برای تولید انرژی خواهد بود. پیدا کردن راه حل این مشکلات نیازمند انجام پروژه‌های تحقیقاتی بسیاری است و به شکل دیگری نمی‌توان آنها را حل کرد.

به گفته گیتس، وی بسیار خوش شانس بوده که زمان مناسبی به مهندسی نرم‌افزار علاقه پیدا کرده است. او بدین منظور افرادی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر پارس آباد استان اردبیل - را برای انجام بازاریابی و فروش محصولاتش استخدام کرد اما علاقه‌اش به علم نرم‌افزار بوده که موجب شد فرصت مناسبی در این صنعت را بیابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone