تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24363.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات در مجلس: مگر می‌شود مافیای فروش فیلترشکن‌ها پیدا نشود؟

وزیر ارتباطات امروز (۱۱ شهریور) در صحن علنی مجلس پاسخ سوالاتی درباره سیم‌کارت‌های بدون هویت و فیلترشکن‌ها را داد. نمایندگان مجلس انتقاداتی نسبت به عملکرد وزارت ارتباطات در ساماندهی سیم‌کارت‌ها و عدم اختلال و مسدودسازی ...

وزیر ارتباطات امروز - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - (۱۱ شهریور) در صحن علنی مجلس پاسخ سوالاتی درباره سیم‌کارت‌های بدون هویت و فیلترشکن‌ها را داد. نمایندگان مجلس انتقاداتی نسبت به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - عملکرد وزارت ارتباطات در ساماندهی سیم‌کارت‌ها و عدم اختلال و مسدودسازی فیلترشکن‌ها داشتند که محمدجواد آذری جهرمی پاسخ‌هایی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - را در برابر این سوالات ارائه داد. به گفته جهرمی مسدود کردن فیلترشکن‌ها باعث اختلال کسب‌وکارها خواهد شد و همچنین مافیای فیلترشکن در کشور بنا به دلایلی نامشخص شناسایی نمی‌شود.

جهرمی به سوال مربوط به چرایی عدم قطع فیلترشکن‌ها توسط وزارت ارتباطات که از سوی «نصرالله پژمانفر» نماینده مشهد طرح شده بود، اشاره و تاکید کرد که مسدودسازی این برنامه‌ها بر اساس قانون به هیچ‌وجه وظیفه آنان نیست:

«ارائه دهندگان خدمات دسترسی (اپراتورهای اینترنتی) موظف به اینکار هستند. اما فرض کنید صبح فردا تمام فیلترشکن‌ها همه از دسترس - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - خارج می‌شوند. اتفاقاتی که رخ می‌دهد را فکر کنید. استاد دانشگاهی که دنبال مطلب علمی می‌گردد، بسیاری از سایت‌ها مسدود هستند. تاجر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - ما که می‌خواهد تحریم‌ها - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - را - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - دور بزند به مشکل می‌خورد. تمام توسعه دهندگان نرم‌افزار به مشکل می‌خورند. مگر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌شود بدون ساماندهی این حوزه و با همه این ابزارها - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - جنگید. با این حجم از محدود بودن عمومی دسترسی‌ها نمی‌توان این کار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - را انجام داد.»

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران

وزیر ارتباطات - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - کشورمان همچنین تاکید داشت که وزارت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - ارتباطات بارها و بارها تاکید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - کرده که باید فیلترینگ طبقه بندی شود: «نمی‌شود سطح سیستم و فیلترینگ اینترنت برای یک استاد دانشگاه و یا دانشجو و یا یک خبرنگار برابر باشد.»

وزیر ارتباطات همچنین به مافیای فیلترینگ در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - کشور اشاره کرد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - و با لحنی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - اعتراض آمیز گفت: «فیلترشکن به راحتی در کشور فروخته می‌شود. هیچ برخوردی با این تجارت در کشور نمی‌شود؛ تجارتی که به راحتی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - پشت آن مشخص است. مگر می‌شود نفهمید چه کسی در کشور مشغول فروش این فیلترشکن‌ها - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - است؟ مگر می‌شود مافیای پشت فیلترشکن‌ها پیدا نشود؟ یک تجارت چند - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - صد میلیارد تومانی پشت این حوزه است که نافعینی دارد. می‌گویند فروش فیلتر شکن در قانون جرم نیست و با همین عبارت استناد می‌کنند که کار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - خود را ادامه دهند.»

جهرمی در پاسخ به معضل وجود ۵۰۰ هزار تا دو میلیون سیم‌کارت مجهول‌الهویه در کشور، اعلام کرد که در دو سال - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - گذشته با یک همکاری و برنامه فشرده بین مرکز ملی فضای مجازی، وزارت ارتباطات، اپراتورها و سازمان ثبت احوال بیش از ۱۷ میلیون سیم کارت فاقد هویت و یا مخدوش از سیستم حذف شده:

«چرا این اقدام از نظر نمایندگان ملت اقدام کمی است؟ ما که نمی‌توانیم سیم‌کارت همه مردم را حذف کنیم. باید تک تک بیش از ۱۲۰ میلیون پروفایل سیم‌کارت در کشور را شناسایی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌کردیم و این شناسایی همچنان ادامه دارد. اما در مورد بحث اتباع؛ شما نمایندگان درست می‌گویید. اتباع بیگانه با پاسپورت می‌روند سیم‌کارت خریداری می‌کنند و دفاتر ارائه دهنده سیم‌کارت از مدارک هویتی این افراد بیگانه سو استفاده کرده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - و با آن سیم‌کارت صادر می‌کنند.»

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران

جهرمی راه حل این معضل را اتصال بانک اطلاعاتی ناجا به سیستم هویتی اپراتورها دانست. او تاکید کرد که - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - این موضوع در دولت الکترونیک محقق خواهد شد:

«ناجا این اقدام را - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - انجام داد اما به دلیل ملاحظات شبکه اطلاعاتی‌شان؛ بانک دیتایی که در اختیار قرار دادند یک بانک آفلاین بود با ۲۴ ساعت تاخیر. همین باعث شده که اتباع - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - بعد از ورود به کشور تا ۲۴ ساعت نتوانند سیم‌کارت فعال بگیرند. داستان به جایی رسید که دوستان حزب‌الله لبنان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌گوید آمریکا ما را تحریم کرده و شما به ما سیم‌کارت نمی‌دهید.»

گفتنی است در پایان صحبت‌های نمایندگان مجلس و وزیر ارتباطات، رای‌گیری انجام شد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - و نمایندگان ملت با ۱۰۲ رای موافق، از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone