تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16854.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ایسر از سوئیفت 3X با گرافیک اختصاصی اینتل Xe Max رونمایی کرد

جدیدترین لپ‌تاپ ایسر از سری «سوئیفت» به نام «سوئیفت 3X» با پردازنده گرافیکی مجزا اینتل «Xe Max» به بازار عرضه می‌شود. ایسر درنظر دارد از این پس تمامی لپ‌تاپ‌های جدید خود را پردازنده گرافیکی اینتل ...

جدیدترین لپ‌تاپ ایسر از سری «سوئیفت» به نام «سوئیفت 3X» با پردازنده گرافیکی مجزا اینتل «Xe Max» به بازار عرضه می‌شود. ایسر درنظر دارد از این پس تمامی لپ‌تاپ‌های جدید خود را پردازنده گرافیکی اینتل در دسترس کاربران قرار دهد.

ایسر لپ‌تاپ‌های سری سوئیف 3 را با هدف استفاده توسط دانش آموزان و دانشجویان طراحی کرد. دستگاهی قابل حمل با عملکرد خوب که از استحکام بالایی برخوردار است و از همه مهم‌تر لپ‌تاپی مقرون به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جویبار استان مازندران - صرفه به حساب می‌آید. جدیدترین لپ‌تاپ این سری یعنی سوئیفت 3X تمامی ویژگی‌های خانواده سوئیف 3 را درکنار بهره‌مندی از پردازنده گرافیکی مجزا اینتل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جویبار استان مازندران

اوایل سال جاری میلادی اینتل اعلام کرد که پردازنده گرافیکی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جویبار استان مازندران - Xe برای استفاده در کامپیوترهای با فرم فکتور کوچک و برای بازی‌های سبک - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جویبار استان مازندران - اچ‌دی با نرخ 60 فریم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جویبار استان مازندران - در ثانیه مناسب است. در تست نمونه اولیه، بازی «Overwatch» با تنظیمات گرافیکی بالا و نرخ 30 تا 60 فریم بر ثانیه با این پردازنده به خوبی کار می‌کرد.

لپ‌تاپ سوئیفت 3X ایسر با پردازنده Core-i7 نسل یازدهم و نمایشگر 14 اینچی فول‌اچ‌دی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جویبار استان مازندران - IPS، برای افرادی مانند یوتیوبرها و عکاسان حرفه‌ای گزینه مناسبی است. هرچند در حال حاضر، کاربران بسیاری در حوزه‌های کاری مختلف به چنین - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جویبار استان مازندران - سیستم‌هایی علاقمند هستند.

لپ‌تاپ جدید - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جویبار استان مازندران - ایسر از وای‌فای 6، USB-C با استاندارد تاندربولت 4، USB 3.2 (x2) ،HDMI و جک صوتی 3.5 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. رنگ قسمت لولای دستگاه با سایر قسمت‌های بدنه متفاوت است.

ایسر ادعا می‌کند که سوئیفت 3X در حالت شارژ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جویبار استان مازندران - کامل می‌تواند به مدت 17.5 ساعت کار کند؛ که این زمان 90 دقیقه بیشتر از طول عمر باتری سوئیفت 3 است. به علاوه با 30 دقیقه اتصال به برق، لپ‌تاپ جدید می‌تواند تا 4 ساعت شارژ مورد نیاز کاربر را تامین کند.

سوئیف 3X، از ماه دسامبر (دی‌ماه) در بازار ایالات متحده با قیمت پایه 900 دلار و از ماه نوامبر (آذرماه) با قیمت پایه 849 یورو - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جویبار استان مازندران - عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone