تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27249.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

علت سقوط های مرگبار بوئینگ 737 مکس: کسی از تغییرات خبر نداشت

گزارش جدید نیویورک تایمز نشان می دهد تغییرات اساسی سیستم هوش مصنوعی مورد استفاده در بوئینگ 737 مکس عامل اصلی سقوط های مرگبار این هواپیما در ماه های مهر و اسفند بوده است. ظاهرا بوئینگ ...

گزارش جدید نیویورک تایمز نشان می دهد تغییرات اساسی سیستم هوش مصنوعی مورد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - استفاده در بوئینگ 737 مکس عامل اصلی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - سقوط های مرگبار این هواپیما در ماه های مهر و اسفند بوده است.

ظاهرا بوئینگ تغییراتی بنیادین و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - با ریسک - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - بالا در سیستم هوش مصنوعی ایمنی این هواپیما ایجاد کرده بود و همچنین، از در میان گذاشتنشان با سازمان ها و خلبانان، و آموزش آن ها نیز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - خودداری کرده بود.

بوئینگ در سکوت سیستم MCAS را دستکاری کرده بود

دولت ها پس از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - سقوط دومین هواپیمای بوئینگ 737 مکس به فاصله پنج ماه از اولی، پرواز تمام مدل های آن را ممنوع اعلام کردند. حالا طبق تحقیقات صورت گرفته معلوم شده یکی از سامانه های هدایتی این هواپیما به نام MCAS مسئول این اتفاقات بوده است.

در ابتدا بوئینگ این سیستم هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - را با قابلیت های بسیار محدود به دو سنسور مجهز کرده بود تا در زمان وزیدن بادهای شدید، دماغه ی هواپیما را اصلاح کنند، اما حالا معلوم شده این شرکت از سال - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - 2012 در سکوت مشغول گسترش اختیارات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - آن بوده است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی
یکی از هواپیماهای سقوط کرده متعلق به هواپیمایی اتوپین بود

بنا بر گزارش وکس، بوئینگ برای عقب نماندن از رقبا مجبور به توسعه هواپیماهایی با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - سرعت و دامنه پرواز گسترده تر شده بود، در نتیجه تصمیم به تعبیه موتورهای بزرگ تر روی بوئینگ 737 گرفت. در نتیجه این تغییرات خلبانان در سیستم های شبیه ساز متوجه رفتارهای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - متفاوت هواپیما و سخت شدن کنترل آن شدند. بوئینگ هم برای رفع این مشکل تصمیم به گسترش اختیارات سیستم MCAS و حذف یکی از دو سنسور آن گرفت.

در نتیجه این تغییرات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - بادهای غیر عادی منجر به فعال شدن این سیستم می شدند، و از آنجایی که بوئینگ اختیارات آن را گسترش داده بود؛ سیستم MCAS با سرعت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - و قدرت بیشتری دماغه هواپیما را تکان می داد. از آنجایی که خلبانان برای تطبیق با تغییرات جدید آموزش ندیده بودند (این پروسه بسیار گران و وقت گیر بود) نمی دانستند در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - صورت دخالت این سیستم چه واکنشی باید نشان دهند. علاوه بر این کاهش تعداد سنسورها به یک عدد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - آسیب پذیری آن را هم بالا می برد؛ که همین موضوع عامل اصلی سقوط یکی از هواپیماها شناخته می شود.

بوئینگ اعلام کرده در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فراهان استان مرکزی - حال رفع نواقص این سیستم است اما گزارش تایمز اشاره دارد این مشکلات در وحله اول به علت تکیه بیش از حد روی سیستم های هوش مصنوعی به وجود آمده اند نه باگ های نرم افزاری.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone