تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20801.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افزایش چشمگیر سرعت شارژ باتری‌های لیتیومی با نانولوله‌های کربنی

استفاده از مواد جدید در باتری‌های لیتیومی کنونی می‌تواند کارایی آن‌ها را افزایش چشمگیری دهد. محققان اخیرا با استفاده از نانولوله‌های کربنی به موفقیت قابل توجهی در این زمینه دست پیدا کرده‌اند. این تحقیق در ...

استفاده از مواد جدید در باتری‌های لیتیومی کنونی می‌تواند کارایی آن‌ها را افزایش چشمگیری دهد. محققان اخیرا با استفاده از نانولوله‌های کربنی به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - موفقیت قابل توجهی در این زمینه دست پیدا کرده‌اند.

این تحقیق در کالج مهندسی دانشگاه «Texas A&M» و مرکز معماری باتری صورت گرفته که نشان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از پتانسیل بالای آن دارد. زمانی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که باتری‌های لیتیوم یونی سنتی شارژ و دشارژ می‌شوند، یون‌های لیتیوم میان کاتد و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آند حرکت می‌کنند که آند معمولا از ترکیب گرافیت و مس - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ساخته می‌شود.

محققان در پژوهش جدید بجای این ترکیب از فلز لیتیوم خالص استفاده کردند که چگالی انرژی بالایی دارد، امکان شارژ سریع باتری‌های لیتیومی را فراهم می‌کند و ظرفیت آن‌ها را تا ۱۰ برابر نیز افزایش می‌دهد. سال گذشته تحقیقی نشان داد که آند لیتیومی می‌تواند تاثیر شگرفی روی افزایش ظرفیت باتری‌های لیتیوم یونی کنونی داشته باشد.

مشکل اصلی در این راه، شاخک‌های متراکم با نام «دندریت» است. این ساختارهای شبیه به درخت زمانی که یون‌های لیتیوم به صورت مساوی رسوب نمی‌کنند، روی سطح ایجاد می‌شوند و با رشد خود، باعث ایجاد حفره در باتری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - یا اتصال کوتاه و آتش گرفتن آن می‌شوند. اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، آن‌ها باعث تخلیه سریع شارژ باتری می‌شوند.

در تحقیق جدید پژوهشگران - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به سراغ نانولوله‌های کربنی رفته‌اند. این پژوهش مشابه با تحقیق دیگری در سال ۲۰۱۸ است که در آن از یک فیلم نازک نانولوله کربنی استفاده شده بود، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - البته در مطالعه جدید محققان رویکرد متفاوتی را - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در پیش گرفته‌اند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کبودرآهنگ استان همدان

این تیم برای آند از نانولوله‌های کربنی برای ساخت داربست‌های متخلخل سه بعدی با مولکول‌ها استفاده کردند که اتصال یون‌های لیتیوم به سطح را در پی دارد. محققان آزمایشات زیادی انجام دادند، اما در نهایت با غلظت مناسب این مولکول‌ها توانستند آند باتری با عدم امکان ایجاد دندریت در سطح تولید کنند.

یکی از مزیت‌های توزیع مساوی و امن یون‌های لیتیوم، افزایش توانایی باتری برای ایجاد جریان‎های بزرگتر است. به گفته پژوهشگران، آند توسعه پیدا کرده می‌تواند تا ۵ برابر بیشتر از باتری‌های کنونی جریان را کنترل کند. بهبود این ویژگی نه تنها امنیت بالاتر و افزایش چگالی انرژی را در پی دارد، بلکه امکان شارژ بسیار سریع آن را نیز فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone