🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21830.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رباتی که در مبارزه با کرونا به کمک کادر درمان آمده است

ربات هوشمندی که توانایی صحبت به بیش از ۵۳ زبان، تشخیص تب و شناسایی افراد بدون ماسک را دارد، برای مبارزه با کرونا در بلژیک به کار گرفته شده است. این ماشین همچنین توانایی یادگیری و ...

ربات هوشمندی که توانایی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کوچصفهان استان گیلان - صحبت به بیش از ۵۳ زبان، تشخیص تب و شناسایی افراد بدون ماسک را دارد، برای مبارزه با کرونا در بلژیک به کار گرفته شده است. این ماشین همچنین توانایی یادگیری و بهبود قابلیت ها به مرور زمان را دارد.

این ربات در بیمارستان «Antwerp» بلژیک مشغول به کار شده و به سوالات بازدیدکنندگان به صورت آنلاین یا تعاملی پاسخ می دهد. ربات مذکور همچنین کدهای QR را اسکن کرده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کوچصفهان استان گیلان - و مواردی مثل درجه حرارت غیرعادی بدن یا عدم استفاده از ماسک توسط افراد را نیز شناسایی می کند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کوچصفهان استان گیلان

«Fabrice Goffin»، مدیر ارشد کمپانی توسعه دهنده این ربات به نام «Zorabots» تاکید می کند که از سال - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۲۰۱۳ از مدل های مشابه در بیمارستان ها، هتل ها و مراکز مراقبتی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کوچصفهان استان گیلان - استفاده می شد اما با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کوچصفهان استان گیلان - گسترش کرونا نقش جدیدی به این ربات ها محول شده است:

مزیت اصلی ربات امکان حرکت به سوی مراجعان و همچنین صحبت با آنها به زبان خودشان است.

«Michael Vanmechelen»، از مدیران بیمارستان به توانایی این دستگاه برای شناسایی افراد مشکوک به کرونا و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کوچصفهان استان گیلان - هدایت آنها به محیطی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کوچصفهان استان گیلان - جداگانه بدون لمس بدن فرد اشاره می کند. بیمارستان Antwerp روزانه پذیرای ۲ هزار - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کوچصفهان استان گیلان - بیمار است و از هفته آینده با کاهش محدودیت های ناشی از قرنطینه فعالیت کامل خود را دوباره از سر خواهد گرفت. در این شرایط ممکن است تعداد مراجعان مشکوک به کرونا افزایش یابد و از اینرو - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کوچصفهان استان گیلان - شناسایی سریع آنها توسط ربات در پیشگیری از انتقال آن به پرسنل و دیگر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کوچصفهان استان گیلان - بیماران اهمیت زیادی دارد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کوچصفهان استان گیلان

«Jan Bussels» مدیر موسسه توسعه نرم افزاری ربات تاکید می کند که این دستگاه برای انجام وظایف تکراری طراحی شده و به کارکنان اجازه می دهد روی وظایف مهمتر و اصلی تمرکز کنند. این ماشین همچنین توانایی یادگیری و بهبود قابلیت ها به مرور زمان را دارد. این ربات ۳۰ هزار یورویی در آمریکا، فرانسه، هلند و رواندا نیز به کار گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone