🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31960.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آسیب پذیری یکی از افزونه‌های وردپرس وبسایت را در اختیار مهاجمین قرار می‌دهد

اگر صاحب وب سایت هستید و از نرم افزار مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید باید مراقب باشید که یک افزونه‌ی جدید وردپرس به نام Simple Social Buttons می‌تواند کل وبسایتتان را در اختیار مهاجمین قرار دهد. ...

اگر صاحب وب سایت هستید و از نرم افزار مدیریت محتوای وردپرس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - استفاده می‌کنید باید مراقب باشید که یک افزونه‌ی جدید وردپرس به نام Simple Social Buttons می‌تواند کل وبسایتتان را در اختیار مهاجمین قرار دهد.

افزونه‌ی یاد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - شده عموما به منظور اشتراک گذاری فایل‌های صوتی و تصویری در فضای مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

«لوکا سیکیچ» توسعه دهنده و محقق امنیت وردپرس از شرکت WebARX - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - هفته‌ی گذشته یک آسیب پذیری در Simple Social Buttons پیدا کرد و آن را به اطلاع سازنده‌ی پلاگین گزارش داد.

در گزارش منتشر شده از سوی سیکیچ که روز گذشته منتشر شد، او معضل یاد شده را به خاطر ایراد در طراحی اپلیکیشن و عدم استفاده از زنجیره‌ی مناسب برای تایید رمز عبور دانسته است. او بر این عقیده است که مهاجم می‌تواند با ثبت نام حساب‌های کاربری جدید در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - سایت از آسیب پذیری موجود استفاده کرده و به آن - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - نفوذ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - کند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان

سیکیچ همچنین با انتشار یک ویدیو نشان داد که چگونه می‌توان با استفاده از این آسیب پذیری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - به کلیدی ترین اطلاعات وبسایت نفوذ پیدا کرد. او این کار را در ویدیو با تغییر ایمیل ادمین سایت انجام داده می‌دهد. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - (ویدیو در انتهای مطلب)

بعد از ارائه‌ی گزارش سیکیچ به وبسایت شرکت سازنده‌ی این پلاگین یعنی WPBrigade، نسخه‌ی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - 2.0.22 عرضه شد که توصیه می‌شود کاربران از این نسخه استفاده کنند.

البته وجود این آسیب پذیری در پلاگین همیشه باعث از دست رفتن سایت نمی‌شود. برخی از ادمین‌ها - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - به صورت پیش فرض امکان ایجاد حساب کاربری را به خاطر مسائل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - امنیتی از وبسایت سلب کرده‌اند. به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - همین دلیل این پلاگین حتی با وجود آسیب پذیری تهدیدی برای سایت محسوب نخواهد شد.

اما وب سایت‌هایی که به کاربران اجازه می‌دهند تا با - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - عضو شدن در وبسایت زیر پست‌های خبری نظر درج کنند، در صورت استفاده از این افزونه در معرض خطر قرار خواهند - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - گرفت.

این پلاگین در بیش از ۴۰ هزار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - وبسایت در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - حال حاضر وجود این آسیب پذیری می‌تواند موقعیتی مناسب برای مهاجمین و خرابکاران سایبری برای به دست گرفتن وبسایت‌ها باشد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده توسط سیکیچ را مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone