تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35142.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

چگونه نسخه بتای iOS 12 را همین حالا دانلود کنیم؟

اولین نسخه بتای iOS 12 درست همزمان با برگزاری رویداد WWDC برای توسعه‌دهندگان منتشر شد. اگر دوست دارید که زودتر از دیگران قابلیت‌های جدید iOS 12 را تجربه کنید، قادرید همین حالا این نسخه را ...

اولین نسخه بتای iOS 12 درست همزمان با برگزاری رویداد WWDC برای توسعه‌دهندگان منتشر شد. - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اگر دوست دارید که زودتر از دیگران قابلیت‌های - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - جدید iOS 12 را تجربه کنید، قادرید همین حالا - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این نسخه را دانلود کنید.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اولین نسخه بتای iOS 12 فقط برای توسعه‌دهندگان - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - منتشر شده. بنابراین برای دانلود و استفاده از آن باید دارای یک حساب کاربری توسعه‌دهنده در وبسایت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اپل باشید. اگر 99 دلار پرداخته‌اید و دارای این حساب هستید، - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کافیست روی این لینک  کلیک کنید تا پروفایل توسعه‌دهنده روی آیفون یا آیپد شما بارگذاری شود.

بعد از این کار می‌توانید آپدیت iOS 12 را به شکل سنتی آپدیت‌های همیشگی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آی او اس در تنظیمات سیستم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - عامل و بخش Software Update دریافت کنید. ضمنا همین کار را می‌توانید روی مک و ویندوز از طریق نرم‌افزار آیتونز هم انجام بدهید.

اما اگر اکانت توسعه‌دهنده نداشتید چطور؟ می‌توانید با مراجعه به این وبسایت، پروفایل‌های بتای iOS 12 را به رایگان دانلود کنید. با دانلود و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نصب این پروفایل‌ها، مجوز دسترسی به نسخه بتای iOS 12 برایتان صادر می‌شود و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می‌توانید بروزرسانی را دریافت کنید. توجه داشته باشید که بهتر است این مراحل را از خود آیفون - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و در مرورگر سافاری انجام بدهید.

چه دیوایس‌هایی از نسخه بتای iOS 12 پشتیبانی می‌کنند؟

فهرست - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دستگاه‌های پشتیبانی کننده - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از این نسخه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به شرح زیر است:

  • iPad Air
  • iPad Air 2
  • iPad Pro
  • iPad mini 2
  • iPad mini 3
  • iPad mini 4
  • iPod touch 6th
  • iPhone 5s
  • iPhone SE
  • iPhone 6/6 Plus
  • iPhone 6s/6s Plus
  • iPhone 7/7 - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Plus
  • iPhone 8/8 Plus
  • iPhone X

چگونه مجددا به iOS 11 برگردیم؟

اگر پیش از نصب نسخه بتا از سیستم عامل فعلی‌تان - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در آیتونز پشتیبان گرفته‌ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - باشید، مجددا از طریق همین نرم‌افزار می‌توانید به iOS 11 برگردید. روش کار برای تمام نسخه‌های iOS ثابت است که در این مقاله مراحلش را برایتان توضیح داده‌ایم.

به گفته اپل، به زودی و در ماه جولای اولین نسخه بتای عمومی iOS 12 برای کلیه کاربران در دسترس - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone