تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35146.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آیا محدودیت زمانی ویدیوهای اینستاگرام به یک ساعت افزایش پیدا می‌کند؟

به نظر می‌رسد اینستاگرام در صدد آن است که محدودیت‌های فعلی برای طول ویدیوها را از میان بردارد. وال استریت ژورنال ساعاتی پیش گزارشی در مورد «یک قابلیت جدید» در اینستاگرام منتشر کرده که به ...

به نظر می‌رسد اینستاگرام در صدد آن است که محدودیت‌های فعلی برای طول ویدیوها را از میان بردارد. وال استریت ژورنال ساعاتی پیش گزارشی در مورد «یک قابلیت جدید» در اینستاگرام منتشر کرده که به کاربران اجازه می‌دهد کلیپ‌هایی به طول یک ساعت را در این شبکه اجتماعی بارگذاری کنند.

در صورت به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تحقق پیوستن این موضوع، راهی برای کاربران باز می‌شود که با خلاقیت خود بتوانند فضای اینستاگرام را به یوتوب و شرکت مادر این اپلیکیشن یعنی فیسبوک نزدیک‌تر سازند. وال استریت ژورنال البته این - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قابلیت را یک خصوصیت آزمایشی توصیف کرده، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بنابراین هنوز آمدن یا نیامدنش روی این پلتفرم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ادامه گزارش می‌خوانیم که قابلیت جدید روی «ویدیوهای عمودی» متمرکز خواهد بود. از آنجا که استوری‌ها به طور پیش‌فرض در حالت عمودی فیلمبرداری می‌شوند، احتمال دارد که خصوصیت ویدیوهای یک ساعته مربوط به بخش استوری‌ها باشد. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با این وجود در هیچ کجای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گزارش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - وال استریت ژورنال به این موضوع اشاره صریحی نشده است.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

بنابراین باید این احتمال را هم در نظر گرفت که پست ویدیوهای یک ساعته شامل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پست‌های معمولی تایملاین هم بشود. همانطور که می‌دانید، در حال حاضر ویدیوهای بارگذاری شده در استوری نهایتا می‌توانند 15 ثانیه باشند. این مقدار برای ویدیوهای فید اصلی کمی بیشتر است و به 60 ثانیه می‌رسد.

از آنجا که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - طبق آخرین گزارشات اینستاگرام تا پایان نوامبر سال گذشته در بخش استوری‌ها  300 میلیون کاربر فعال روزانه داشته، احتمال این که محدودیت 15 ثانیه‌ای برای این بخش از میان برداشته شود کم نیست.

وال استریت ژورنال در انتهای گزارش خود به مشورت اینستاگرام با ناشران و تولیدکنندگان محتوا اشاره کرده که ظاهرا «طی هفته‌های اخیر» جلساتی با یکدیگر برگزار نموده و در مورد انتشار ویدیوهای طولانی‌تر در این پلتفرم گفتگو کرده‌اند.

در هر صورت هنوز هیچ چیز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به طور قطعی مشخص نیست و تمام این حرف‌ها تا زمان تأیید رسمی اینستاگرام در حد شایعه باقی خواهند ماند. اما برداشته شدن محدودیت‌های زمانی برای ویدیوها مطمئنا موضوعی است که کاربران پرشمار این شبکه اجتماعی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از آن استقبال خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone