🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44926.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس «X00KD» مجهز به دوربین دوگانه در وبسایت TENAA رؤیت شد

تلفن همراه معرفی نشده ای از ایسوس با شماره مدل «X00KD» در وبسایت آژانس رگولاتوری چین TENAA قرار گرفته و تصاویری از آن در زاویه های مختلف قابل مشاهده هستند. بر اساس تصاویر مذکور می توان ...

تلفن همراه معرفی نشده ای از ایسوس با شماره مدل «X00KD» در وبسایت آژانس رگولاتوری چین - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - TENAA قرار گرفته و تصاویری از آن در زاویه های مختلف قابل مشاهده هستند.

بر اساس تصاویر مذکور می توان به وضوح دید که موبایل «X00KD» ایسوس به ماژول دوربین دوگانه مجهز بوده که یک فلش LED آن را همراهی می کند. همچنین در پنل جلویی می توان دکمه هوم را مشاهده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرد که احتمالاً با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سنسور اثر انگشت یکپارچه شده است.

گفتنی است وبسایت TENAA معمولاً اطلاعات سخت افزاری اسمارت فون ها را نشان نمی دهد اما بنابر نتایج بنچمارک هایی که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توسط «X00KD» در پایگاه داده GFXBench ثبت شده می توان انتظار داشت که با تلفن همراهی اقتصادی از طرف کمپانی تایوانی مواجه باشیم.

ایسوس «X00KD» احتمالاً در دسته بندی موبایل های اقتصادی Zenfone Go کمپانی تایوانی قرار می گیرد

لازم به ذکر است ایسوس «X00KD» به چیپست مدیاتک MT6737 مجهز بوده و نمایشگر آن را هم یک پنل 5 اینچی با رزولوشن HD تشکیل می دهد. علاوه بر آن از دیگر مشخصات سخت افزاری تلفن همراه اقتصادی کمپانی تایوانی می توان به بهره مندی از حافظه رم 2 گیگابایتی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و فضای 16 گیگابایتی برای ذخیره سازی تصاویر، ویدیوها و اپلیکیشن ها اشاره کرد.

همچنین شایعات حاکی از آن هستند که تلفن همراه هوشمند ایسوس با دوربین اصلی 12 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یا 13 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهایی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کیفیت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - UHD همراه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خواهد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بود و دوربین ثانویه آن هم شامل یک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سنسور 5 مگاپیکسلی است. انتظار می رود موبایل «X00KD» عضوی از خانواده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ZenFone Go باشد که اسمارت فون های اقتصادی ایسوس را در خود جای داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone