🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35860.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

در تبلیغ جدید اپل آیفون 10 به یک استودیوی عکسبرداری حرفه‌ای تشبیه می‌شود [تماشا کنید]

به تازگی شرکت اپل تبلیغی برای آیفون 10 ساخته و در آن گرانترین آیفون را به یک استودیوی عکسبرداری حرفه‌ای تشبیه کرده است که کاربران می‌توانند آن را همیشه در جیب خود به همراه داشته ...

به تازگی شرکت اپل تبلیغی برای آیفون 10 ساخته و در آن گرانترین آیفون را به یک استودیوی عکسبرداری حرفه‌ای تشبیه کرده است که کاربران می‌توانند آن را همیشه در جیب خود به همراه داشته باشند.

در این تبلیغ یک دختر جوان در ایستگاه قطار نشان داده می‌شود که قصد دارد از خود سلفی بگیرد. ناگهان یک سری تجهیزات نوری - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - که عکاسان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - در استودیوی عکسبرداری حرفه‌ای از آنها استفاده می‌کنند، یکی یکی پدیدار می‌شوند تا این دختر را در گرفتن سلفی بهتر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - یاری کنند.

تبلیغ جدید به سیستم «Portrait Lighting» یا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - «نورپردازی پرتره» اشاره دارد که در دوربین‌ گوشی‌ های آیفون 10 و آیفون ۸ پلاس به کار رفته است. این قابلیت سه حالت مختلف نورپردازی را برای کاربر فراهم می کند که عبارتند از: «نور استودیو» برای روشن کردن چهره یا شی، «نور کانتور» برای تغییر هایلایت و سایه به منظور برجسته کردن ویژگی های چهره و «نور استیج» که فرد را در برابر یک پس زمینه مشکی قرار می دهد. این افکت را می توان پس از ثبت نیز اصلاح کرده یا به کلی حذف کرد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران

گفتنی است این افکت ها فیلتر های ساده نیستند و با استفاده از سیستم دوربین دو گانه و پردازش تصویر بلادرنگ اعمال می شوند.

به نظر می‌ رسد اپل کمپین تبلیغاتی خاصی برای ویژگی‌ نورپردازی پرتره در نظر گرفته باشد چرا که تا به حال چندین ویدیو از این قابلیت منتشر شده است و بارها این قابلیت به رخ کاربران کشیده شده است. چندی پیش کمپانی کوپرتینویی در یک تیزر دیگر ادعا می‌کرد که تصاویر پرتره‌ای که با آیفون گرفته می‌شوند کیفیت بالاتری - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - نسبت به دیگر پرتره‌ های دارند چرا که این گوشی‌ها با استفاده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - از ویژگی Portrait Lighting به خصوص خود می‌توانند، شرایطی شبیه به استودیو‌های عکاسی فراهم آورده و ‌به عکس‌ های گرفته شده، یک فاکتور منحصر به فرد و دراماتیک اضافه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژیوار نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone