🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35859.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت های تازه واتس اپ گروه ها را سازماندهی می کند

پلتفرم پیام رسان واتس اپ چندی پیش فهرستی از امکانات و قابلیت های جدید را به چت های گروهی خود اضافه کرد. به لطف این به روز رسانی ها اعضای گروه ها قادر خواهند بود ...

پلتفرم پیام رسان واتس اپ چندی پیش فهرستی از امکانات و قابلیت های جدید را به چت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - های گروهی خود اضافه کرد. به لطف این به روز رسانی ها اعضای گروه ها قادر خواهند بود که در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کمترین زمان به محتوایی که ندیده اند دسترسی پیدا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرده و همزمان مدیران گروه ها نیز امکانات کنترلی بیشتری در اختیار خواهند گرفت.

اولین تغییر امکان اضافه کردن توضیح به گروه هاست که به لطف آن مدیران می توانند اهداف و دستورالعمل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - های لازم برای اعضا را مشخص نمایند. این توضیحات هر زمان که عضو جدیدی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به گروه ها اضافه شود در راس صفحه نمایش داده می شوند.

ابزار جدید دیگر به مدیران اجازه می دهد امکان اعمال تغییر در توضیحات و آیکون گروه را برای دیگران - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فراهم کرده یا محدود نماید. این گزینه به ادمین ها امکان می دهد که انتخاب نمایند کدام اعضا اجازه دارند این تغییرات را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اعمال نمایند و کدام اعضا اجازه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این کار را نداشته باشند. مدیران همچنین به لطف - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آپدیت جدید می توانند مجوز ادمین ها را لغو نمایند و از حذف شدن ایجاد کننده گروه توسط آنها جلوگیری نمایند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی

برای آن دسته از اعضای گروه ها هم که معمولا از گفتگوها عقب می مانند و در جریان برخی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - صحبت های انجام شده در آنها قرار نمی گیرند امکان جدیدی اضافه شده که مشاهده گفتگوهای صورت گرفته را برای آنها ساده تر می کند.

برای استفاده از این قابلیت تنها کافیست که روی دکمه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - @ در بخش پایینی سمت راست راست کلیک نمایید تا درصورتی که کسی قبلا شما را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - منشن کرده یا به حرف های شما پاسخ داده (ریپلای ها) به پاسخ هایشان به شکل هایلایت شده دسترسی پیدا کنید.

واتس اپ همچنین اعلام - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرده که هدف از طراحی این ابزار کمک به کاربران است تا با سرعت بیشتری نسبت به گذشته در صورتی که در گفتگوها شرکت نکرده اند از موضوع سر در بیاورند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی

در داخل صفحه اطلاعات (info) گروه ها نیز اعضا می توانند به جستجوی دیگران بپردازند. به لطف تغییری دیگر اضافه کردن افرادی که گروه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را قبلا ترک کرده اند کمی پیچیده تر از سابق شده تا به خواسته آنها احترام گذاشته شود و افراد از اضافه کردن دوباره آن افراد اندکی منصرف شوند.

در پست وبلاگی به روز رسانی جدید واتس اپ آمده است:

گروه ها همواره بخش بسیار معمی از تجربه واتس اپ بوده اند؛ حال می خواهد این گروه ها متشکل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از اعضای خانواده ها باشند - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که در سرتاسر دنیا با یکدیگر در ارتباطند یا دوستان دوران کودکی که می خواهند باز هم در جریان احوالات هم باشند. والدینی که به دنبال حمایت هستند، دانش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آموزانی که می خواهند هماهنگی های لازم با همکلاسی هایشان را انجام بدهند و مشترکا برای امتحانات آماده شوند و حتی مدیران شهری که بعد از بروز - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بلایای طبیعی به دنبال آرام ساختن جو هستند - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - همگی مخاطبان گروه های واتس اپ را تشکیل می دهند.

تماس ویدیویی گروه ها نیز به لطف آپدیت جدید اضافه شده و از این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پس این قابلیت صرفا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - محدود به دو نفر نیست و اعضای گروه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ها نیز می توانند از آن استفاده نمایند. گفتنی است - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آپدیت جدید واتس اپ بعد از ایجاد سازگاری میان آن، اینستاگرام و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فیسبوک ارائه شده که به موجب آن امکان مشاهده ویدیوهای این دو - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پلتفرم نیز در واتس اپ فراهم گردید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone