🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35854.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بهره‌برداری از فاز اول دولت همراه؛ ارائه ۵۵ خدمت در قالب یک اپلیکیشن

امروز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسب روز ارتباطات، بالاخره و پس از تاخیری حدوداً یک ساله فاز نخست پروژه «دولت همراه» را به بهره‌برداری رساند و اکنون کاربران قادر هستند با دریافت یک ...

امروز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسب روز ارتباطات، بالاخره و پس از تاخیری حدوداً یک ساله فاز نخست پروژه «دولت همراه» را به بهره‌برداری رساند و اکنون کاربران قادر هستند با دریافت یک اپلیکیشن به ۵۵ خدمت که از سوی دولت ارائه می‌شود دسترسی داشته باشند؛ بدون اینکه دیگر نیازی به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مراجعه حضوری به برخی از ارگان‌ها باشد.

«رسول سرائیان»، رییس سازمان فناوری اطلاعات - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - با اعلام این خبر از نقشه راه این سازمان نیز پرده برداشت. به گفته سرائیان، پس از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دولت الکترونیک و دولت همراه، نوبت به دولت باز و دولت هوشمند خواهد رسید.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

وی در خصوص دولت همراه که امروز فاز نخست آن به بهره‌برداری رسید، گفت که این سرویس از طریق سه درگاه USSD، اپلیکیشن و پیامک در اختیار کاربران خواهد بود. برخی از خدماتی که کاربر این سرویس دریافت می‌کند، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آخرین سابقه دستمزد و بیمه از تامین اجتماعی، استعلام اطلاعات - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بیمه از بیمه مرکزی، بدهی مالیاتی اشخاص حقیقی از سازمان مالیات و دریافت خدمات از اپراتورهای مخابراتی مانند همراه اول، ایرانسل و رایتل خواهد بود. رییس سازمان فناوری اطلاعات در این مراسم گفت:

«می توان با خدمات دولت همراه در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شبانه روز خدمات را دریافت کرد. به این شکل همه مردم با یک درگاه آشنا شده و تعداد زیاد درگاه‌ها از بین می‌روند.»

اولین بار بحث دولت همراه در دی ماه ۹۵ مطرح شد که فاز صفر آن جهت ایجاد زیرساخت در شهریور ۹۶ آماده شد. حال در اردیبهشت ۹۷ فاز اول با ۵۵ خدمت به بهره‌برداری رسید و فاز دوم آن در شهریور سال جاری همزمان با هفته دولت سرویس‌های - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. اما در فاز دوم، تعداد این سرویس‌ها به چند عدد خواهد رسید و این پروژه تا چه حد جلو خواهد رفت؟

رسول سرائیان، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در گفتگو با دیجیاتو و در پاسخ به همین پرسش می‌گوید:

«این سوالی است که پاسخ آن برای خود ما هم بسیار مهم است. در دولت همراه، ما نقش واسط بین شما، گوشی موبایل و ارگان مربوطه را بازی می‌کنیم. باید سایر دستگاه‌ها همکاری کنند اما نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا ۵۵ خدمت را تا شهریور ۹۷ دو - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برابر کنیم. این هدفی است که ما - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دنبال می‌کنیم اما اینکه چقدر موفق باشیم، بستگی به تعامل مستقیم دستگاه‌ها با ما دارد.

اکنون با دستگاه‌های مختلف وارد مذاکره می‌شویم. ابتدا مذاکرات فرآیندی و سپس مذاکرات فنی را پیش می‌بریم. علاقه‌مندیم تعداد این خدمات را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هرچه بیشتر کنیم اما واقعیت این است که بخش اعظم این کار، در گروی همکاری دیگران با ماست.»

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

جهرمی وزیر ارتباطات نیز در این مراسم با انتقاد از کپی کردن کارت‌های هوشمند ملی، گفت که دولت همراه می‌تواند این وضعیت را تغییر دهد:

«دولت همراه یک اقدام فنی نیست بلکه یک اقدام اجرایی در بدنه دستگاه‌های دولت است. ایده ما این بود که دولت را بر روی گوشی‌های مردم بیاوریم. بزرگترین ویژگی دولت همراه این است که به صورت سفارشی با شما صحبت میکنداحراز هویت میشوید و برای مثال با خدمات وزارت ارتباطات میتوانید همه سیمکارت‌های - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خودتان را ببینید؛ همانجا تغییر آدرس، خدمات بیمه و تمام - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خدماتی که دولت به شما میدهد به صورت سفارشی سازی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شده در اختیار شماست. دیگر کسی به شما نمی‌گوید از کارت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هوشمندتان کپی بگیرید و به ما بدهید

سایت دولت همراه از این آدرس قابل دسترسی است و اپلیکیشن‌ آن نیز در تمام مارکت‌های نرم‌افزاری ایرانی قرار گرفته است.

- تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone