تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30433.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن Android Messages در نسخه جدید با پیام‌های اسپم مبارزه می‌کند

بعد از ارائه قابلیت Call Screening برای گوشی‌های پیکسل 3 گوگل، خصوصیتی تقریبا مشابه اما در قالب فیلتری برای محافظت در برابر پیام‌های اسپم برای اپلیکیشن Android Messages منتشر شده است. Android Messages به عنوان ...

بعد از ارائه قابلیت Call Screening برای گوشی‌های پیکسل 3 گوگل، خصوصیتی تقریبا مشابه اما در قالب فیلتری برای محافظت در برابر پیام‌های اسپم برای اپلیکیشن Android Messages منتشر شده است.

Android Messages به عنوان پیام‌رسان پیش‌فرض گوشی‌های اندرویدی به تازگی به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - چنین قابلیتی مجهز شده اما گوگل به طور رسمی این موضوع را اعلام نکرده است. بنابراین احتمال دارد که این خصوصیت مثل بسیاری از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن، به شکل یک آپدیت سروری به برنامه پیام‌رسانی اندروید اضافه شده باشد.

گفتنی است که هنوز تمام کاربران - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - در سراسر دنیا قابلیت یادشده را دریافت نکرده‌اند و فقط عده محدودی موفق به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - تجربه آن شده‌اند. برای دسترسی به مسدودکننده پیام‌های اسپم کافیست مسیر Settings > Advanced را در اپلیکیشن دنبال کنید. اینجا می‌توانید گزینه‌ای جدید تحت عنوان Spam Protection ببینید.

هنوز نحوه کار دقیق این قابلیت مشخص نشده است

فعلا نحوه کار دقیق این قابلیت مشخص نشده، و معلوم نیست که گوگل برای مسدود کردن پیام‌های اسپم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - به چه میزان از اطلاعات شخصی کاربران دسترسی پیدا می‌کند. با این وجود صفحه پشتیبانی گوگل اطلاعات مختصری در مورد نحوه مبارزه با پیام‌های اسپم ارائه کرده که خواندنشان خالی از لطف نیست.

به گفته گوگل با فعالسازی Spam Protection، اطلاعاتی به سرورهای گوگل ارسال می‌شود که صرفا برای شناسایی شما کاربرد دارد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - و هیچ محتوایی از پیام‌های شما به دست گوگل نمی‌رسد. ظاهرا گوگل با شناسایی پترن‌ها و الگوهایی از پیش - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - تعریف شده می‌تواند اسپم بودن پیام‌ها را تشخیص داده و جلوی ورود آن‌ها به اینباکس شما را بگیرد.

البته کاربران هم می‌توانند پیام‌های اسپم را به طور دستی به گوگل گزارش کنند تا مستقیما در مسدود کردن این پیام‌ها نقش داشته باشند. آخرین نسخه Android Messages - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - را می‌توانید همین حالا از گوگل پلی دریافت کنید.

همچنین نسخه تحت وب اپلیکیشن هم امکاناتی مشابه نسخه موبایل ارائه می‌دهد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها، ارسال پیامک از رایانه است. برای استفاده از این نسخه و یادگیری نحوه ارسال پیامک با آن مطالعه این مقاله دیجیاتو را به شما توصیه می‌کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone