🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31025.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

موبایل بلاکچین Finney با چیپست اسنپدراگون 845 و قیمت 1000 دلار عرضه شد

شهریور ماه سال گذشته بود که شرکت Sirin Labs از توسعه نخستین موبایل بلاکچین دنیا با نام «Finney» پرده برداشت و از اواسط بهار نیز زمزمه هایی مبنی بر عرضه محصول مورد بحث به گوش ...

شهریور ماه سال گذشته بود که شرکت Sirin Labs از توسعه نخستین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - موبایل بلاکچین دنیا با نام «Finney» پرده برداشت و از اواسط بهار نیز زمزمه هایی مبنی بر عرضه محصول مورد بحث به گوش می رسید.

حالا سیرین لبز از عرضه گوشی «Finney» با قیمت 1000 دلار (100 دلار بیشتر از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مبلغ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پرداختی در زمان پیش خرید) خبر داده و اظهار داشته که تولید موبایل بلاکچین این شرکت توسط کارخانجات فاکسکان (از تأمین کنندگان اپل) انجام شده و لیونل مسی سفیر برند Finney خواهد بود.

تلفن هوشمند فینی از نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل بهره مند بوده و به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 3280 میلی آمپر ساعتی مجهز شده. برای ثبت تصاویر هم دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی واید در نظر گرفته شده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

از نظر نرم افزاری، Finney به نسخه خاصی از سیستم عامل اندروید 8.1 تحت عنوان SIRIN OS مجهز شده که از لایه های امنیتی بیشتری بهره می برد و با استفاده از یادگیری ماشینی، تمام سطوح نرم افزاری سیستم را برای پیدا کردن تهدیدات سایبری به صورت مداوم پایش می - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کند.

لیونل مسی سفیر برند Finney خواهد بود

اما مهم ترین ویژگی موبایل بلاکچین Finney، نمایشگر ثانویه کشویی آن است که به عنوان کیف پول رمزپایه تراکنش ها را صحت سنجی کرده، آدرس گیرنده/فرستنده را تأیید نموده و نوع ارز مورد مبادله را تعیین می کند. از آنجایی که موضوع امنیت در محصول Sirin Labs بسیار مورد توجه قرار گرفته، سخت افزار کیف پول رمزپایه از سایر بخش های گوشی مستقل بوده و ارتباط آنها توسط دیوار آتش (فایروال) مخصوصی محافظت می شود.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

گفتنی است در حال حاضر موبایل فینی تنها با استفاده از توکن های SRN سیرین لبز و در وبسایت همین شرکت قابل خریداری بوده و فعلاً به صورت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - عمومی وارد بازار نشده. با این حال گزارش ها حاکی از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - همکاری شرکت سازنده با آمازون برای عرضه عمومی Finney در سال میلادی آینده هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone