🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18227.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تامین‌کنندگان اپل ۹۰۰ میلیون دلار در هند سرمایه‌گذاری می‌کنند

تامین‌کننده‌های اصلی اپل برای تاسیس مراکز جدید و افزایش سطح تولید آیفون در هند، ۹۰۰ میلیون دلار در این کشور سرمایه گذاری خواهد کرد. دولت هند امیدوار است با افزایش فشارها روی پکن، سرمایه‌گذارانی که ...

تامین‌کننده‌های اصلی اپل برای تاسیس مراکز جدید و افزایش سطح تولید آیفون در هند، ۹۰۰ میلیون دلار در این کشور سرمایه گذاری خواهد کرد.

دولت هند امیدوار است با افزایش فشارها روی پکن، سرمایه‌گذارانی که تاکنون روی چین متمرکز بوده‌اند را به سمت خود جذب کند. یکی از اهداف اصلی هند در این مسیر تامین کنندگان اپل است. هند در این راستا از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - طرح تشویقی ۶.۵ میلیارد دلاری پرده برداشته که به شرکت‌ها در ازای افزایش تولید در این کشور طی ۵ سال آینده، در مقایسه با سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، مشوق‌های نقدی ارائه می‌دهد.

سه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - تامین کننده اصلی اپل در هند یعنی «فاکسکان»، «ویسترون» و «پگاترون» از طرح حمایتی ۶.۵ میلیارد دلاری دولت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - هند برای تولید در این کشور بسیار خرسند هستند؛ چون از تصمیم خود - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - برای سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیون دلاری در این کشور خبر داده‌اند.

فاکسکان، ویسترون و پگاترون از جمله ۲۲ تولیدکنندگان گوشی هستند که برای این طرح درخواست داده‌اند؛ سامسونگ نیز، نام بزرگ دیگر در این فهرست است.

تغییری بزرگ برای هند

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

سرمایه‌گذاری شرکای اپل جهت افزایش ظرفیت‌های تولید خواهد بود. فاکسکان و ویسترون در هند برای اپل گوشی هوشمند تولید می‌کنند؛ در حالی که پگاترون اخیرا یک واحد تجاری در هند تاسیس کرده است.

در گزارشی در Economic Times آمده:

فاکسکان تقاضای سرمایه‌کذاری در حدود ۵۴۰ میلیون دلار را داده است؛ در حالی ویسترون و پگاترون متعهد شده‌اند که هرکدام ۱۷۵ و ۱۶۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کنند.

هر سه این شرکت‌ها تقریبا هر آیفونی که در جهان فروخته می‌شوند را در کارخانه‌هایی می‌سازند که عمدتا در چین مستقر هستند. بنابراین حرکت آن‌ها - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - به سمت هند باعث تغییر بزرگی می‌شود؛ زیرا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - زنجیره تامین با ارزش‌ترین کمپانی جهان به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - فراتر از مرزهای چین خواهد رفت.

چند روز پیش اظهاراتی به نقل از «هاری اوم ری»، رئیس و بنیانگذار Lava International، بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی در هند، منتشر شد که این اقدام دولت را تحسین کرده بود:

«این کار اقدامی قابل توجه از سوی دولت است که قصد دارد توجه تولیدکنندگان اپل را به سمت هند جلب کند؛ چون وقتی سازنده آیفون تغییر مکان می‌دهد، یک اکوسیستم کامل با آن همراه می‌شود.»

سه تامین‌کننده اپل در هند چه کار - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - می‌کنند؟

ساخت آیفون SE در کارخانه ویسترون واقع در «نارساپورا» در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - ۶۵ کیلومتری «بنگلور» آغاز شده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - است. علاوه بر این گوشی، تامین‌کنندگان اپل در حال حاضر پنج مدل آیفون در هند تولید می‌کنند که آخرین مدل، آیفون ۱۱ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - است که در کارخانه فاکسکان در نزدیکی چنای در «تامیل نادو» تولید می‌شود.

پگاترون قبلا یک شرکت تابعه در چنای ثبت کرده بود و مقامات آن در حال مذاکره با چندین دولت ایالتی برای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - تخصیص زمین هستند. همچنین اخیرا اپل فروشگاه آنلاین اپل استور - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - را برای گسترش شبکه فروش و خدمات خود به هند آورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شیلا نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
سلام، من یک مشکل مربوط به لباسشویی کنوود KWMG7/1400 ELS دارم. هر وقت می‌خواهم لباس‌هایم را بشویم، قفل درب لباسشویی نمی‌شود و باید از طریق فشردن درب، غرق کنترل‌های لباسشویی شویم. آیا کسی می‌تواند راهنمایی کند که چگونه این مشکل را برطرف کنم؟ آیا در شاندیز منطقه فرش کسی می‌تواند بیشتر در مورد تعمیر این لباسشویی کمک کند؟

لهجه بازاری: سلام، وای این مشکل واقعاً اذیت کننده است. درباره تعمیر این لباسشویی، شما می‌توانید از پارک تجاری شاندیز سوال کنید. چون آن‌جا کارفرمای زیادی وجود دارد که توانایی تعمیر انواع لوازم خانگی را دارند. امیدوارم مشکل شما بزودی حل شود



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone