🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18224.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا تجهیزات 5G بزرگترین اپراتور بریتانیا را تامین می‌کند

در پی ممنوعیت استفاده از تجهیزات 5G هواوی در کشور بریتانیا، بزرگترین گروه مخابراتی این کشور به نام BT برای تامین تجهیزات موردنیاز خود با نوکیا قرارداد امضا کرد. چندین ماه پیش بریتانیا استفاده از ...

در پی ممنوعیت استفاده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان - از تجهیزات 5G هواوی در کشور بریتانیا، بزرگترین گروه مخابراتی این کشور به نام BT برای تامین تجهیزات موردنیاز خود با نوکیا قرارداد امضا کرد.

چندین ماه پیش بریتانیا استفاده از تجهیزات - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان - 5G - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان - هواوی را در این کشور ممنوع و اعلام کرد که تا چندین سال آینده تمام تجهیزات این کمپانی از شبکه مخابراتی حذف می‌شوند. در آن زمان گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جایگزین هواوی وجود داشت و برخی به کمپانی‌های ژاپنی اشاره کرده بودند، با این حال در نهایت نوکیا توانسته با بزرگترین گروه مخابراتی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان - در این کشور قرارداد امضا کند.

مدیرعامل گروه BT، «فیلیپ یانسن» در بیانیه‌ای اعلام کرده:

«در یک بازار سریع و رقابتی، انتخاب فناوری مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.»

در حال حاضر اطلاعاتی درباره شرایط مالی این قرارداد منتشر نشده است. طبق این قرارداد، نوکیا وظیفه تامین تجهیزات 5G و سرویس‌های موردنیاز در ۱۱,۶۰۰ سایت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان - رادیویی گروه BT در سراسر بریتانیا را برعهده خواهد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان - داشت.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان

گروه BT از تجهیزات «AirScale Single Ran»‌ یا «S-RAN»‌ نوکیا استفاده خواهد کرد تا کاربران به پوشش مناسبی در فضاهای داخلی و باز دست پیدا کنند. این تجهیزات شامل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان - ایستگاه‌های پایه و محصولات دسترسی رادیویی می‌شود.

این کمپانی فنلاندی اعلام کرده طبق این قرارداد به بزرگترین شریک زیرساخت گروه BT تبدیل خواهد شد. طبق اعلام منابع، با این قرارداد این کمپانی به ۶۳ درصد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان - از کل شبکه این گروه بریتانیایی دست پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر نوکیا تجهیزات BT را در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان - برخی مناطق مانند لندن تامین می‌کند که در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان - آینده فعالیت‌های آن گسترش پیدا خواهد کرد. مدیرعامل نوکیا، «پکا لوندمارک» در بیانیه‌ای گفته:

«شرکت‌های ما بیش از یک چهارم قرن با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا بهترین ارتباطات را در اختیار مردم در سراسر بریتانیا قرار دهند. ما به حمایت از تکامل شبکه 5G این گروه افتخار می‌کنیم و به دنبال همکاری نزدیکتر در سال‌های آینده هستیم.»

از پایان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان - سال جاری میلادی اپراتورها در بریتانیا دیگر نمی‌توانند از هواوی تجهیزات بخرند و تا سال ۲۰۲۷ نیز تمام تجهیزات - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان - موجود از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان - شبکه حذف خواهند شد.

- تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تویسرکان استان همدان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone