تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20280.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل، توییتر و آمازون فرمان ضدمهاجرتی ترامپ را محکوم کردند

کاخ سفید با انتشار اعلامیه‌ای فرمان محدودیت در صدور ویزای کار را به خاطر شیوع ویروس کرونا تا پایان سال ۲۰۲۰ تمدید کرد. پس از این اعلامیه، گوگل، توییتر و آمازون با انتشار بیانیه این ...

کاخ سفید با انتشار اعلامیه‌ای فرمان محدودیت در صدور ویزای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - کار را به خاطر شیوع ویروس کرونا تا پایان سال ۲۰۲۰ تمدید کرد. پس از این اعلامیه، گوگل، توییتر و آمازون با انتشار بیانیه این اقدام ضدمهاجرتی دولت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - آمریکا را محکوم کردند.

صنعت فناوری آمریکا به ویزای کار موقت که از آن با نام ویزای H-1B یاد می‌شود، وابستگی داشته و به کمک آن می‌تواند کارکنان و متخصصان خارجی را جذب کند.

سخنگوی توییتر در واکنش به تمدید شدن قانون محدودیت صدور ویزا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - گفت: «این اعلامیه به بزرگ ترین دارایی اقتصادی آمریکا یعنی گوناگونی آن ضربه می‌زند. مردم از سراسر دنیا به اینجا می‌آیند تا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - به نیروی انسانی ما ملحق شوند، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - مالیات بدهند و ما را در زمینه رقابت در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - عرصه بین المللی قوی تر کنند.»

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان

«ساندار پیچای»، مدیرعامل گوگل با اشاره به اینکه مهاجرت در مجموع به نفع آمریکا و خصوصاً شرکت گوگل بوده، گفت: «مهاجرت تأثیر قابل توجهی در موفقیت اقتصاد آمریکا داشته و آن را به یک رهبر در حوزه تکنولوژی و گوگل را به شرکتی که امروزه می‌بینید، تبدیل کرده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - است. این اعلامیه ناامید کننده است. ما همچنان حامی مهاجران هستیم و برای گسترش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - فرصت برای همه تلاش می‌کنیم.»

آمازون نیز به این اقدام دولت ترامپ واکنش نشان داد و گفت: «ما مخالف این اقدام دولت هستیم که ناشی از کوته بینی است. خوش آمدگویی به بهترین و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - درخشان ترین استعدادهای بین المللی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و ما همچنان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - به حمایت از آن‌ها برای حفظ توانایی‌هایشان جهت قدرتمندتر کردن اقتصاد ادامه می‌دهیم.»

این سیاست از فردا (۲۴ ژوئن) اجرا خواهد شد و آنطور که واشنگتن پست پیش بینی کرده حدود ۵۲۵ هزار شغل را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

دولت ترامپ علاوه بر این فرمان، سال ۲۰۱۷ لایحه‌ای را تصویب کرد که پروسه صدور ویزای H-1B را سخت تر می‌کرد. دولت این کشور شیوع ویروس کرونا و رقابت کارکنان آمریکایی با مهاجران قانونی و غیرقانونی را از جمله - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - دلایل این موضع اعلام کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone