تعمیرات یخچال سیلور در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16852.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ایسر از محصولات جدیدی در سری ConceptD رونمایی کرد

ایسر در کنار معرفی نسخه جدیدی از دسکتاپ‌های کانسپت D؛ دو مدل از لپ‌تاپ‌های کانسپت D‌ را با نیز با سخت‌افزار قویتر به روز کرد. لپ‌تاپ‌های سری کانسپت D با هدف استفاده توسط کاربران حرفه‌ای ...

ایسر در کنار معرفی نسخه جدیدی از دسکتاپ‌های کانسپت D؛ دو مدل از لپ‌تاپ‌های کانسپت D‌ را با نیز با سخت‌افزار قویتر به روز کرد.

لپ‌تاپ‌های سری کانسپت D با هدف استفاده توسط کاربران حرفه‌ای که کارهایی گرافیکی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر پل سفید استان مازندران - و تدوین ویدیو انجام می‌دهند - تعمیرات یخچال سیلور در شهر پل سفید استان مازندران - طراحی شده است. ایسر لپ‌تاپ های 7 و 7 پرو این خانواده را برای استفاده کاربران حرفه‌ای بروزرسانی کرد.

چیپست‌های هر دو لپ‌تاپ، از نسل نهم به نسل دهم ارتقا پیدا کرده‌اند. کاربران می‌توانند کانسپت D7 را با پردازنده گرافیکی RTX 2080 Super و لپ‌تاپ D7‌ پرو را با پردازنده گرافیکی Quadro 5000 در اختیار داشته باشند. هر دو دستگاه از رم 16 گیگابایتی بهره می‌برند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر پل سفید استان مازندران

لپ‌تاپ‌های ارتقا یافته از نمایشگر 15.6 اینچی IPS با رزولوشن 4K بهره - تعمیرات یخچال سیلور در شهر پل سفید استان مازندران - می‌برند. هر دو تاییدیه «Pantone» را دریافت کرده‌اند و دارای دقت رنگ بالایی هستند. یکی از ویژگی‌های مهم مانیتورهای حرفه‌ای دقت رنگ بالای آنها است. از نظر پورت‌ها نیز هر دو لپ‌تاپ مجهز به پورت‌های اترنت، HDMI ،USB 3.2 (x3) ،USB-C و تاندربولت 3 هستند.

یکی از بزرگترین چالش‌های سیستم‌هایی با پردازنده گرافیکی قدرتمندی مانند - تعمیرات یخچال سیلور در شهر پل سفید استان مازندران - RTX 3070 یا Quadro 5000، مساله خنک نگه داشتن لپ‌تاپ است. ایسر ادعا می‌کند که سیستم «Vortex Flow» با دریچه‌هایی جدید در قسمت بالا و کناره‌های دستگاه، می‌‌تواند بدون ایجاد صدای زیاد، لپ‌تاپ را خنک نگه دارد.

همان‌طور که گفته شد ایسر علاوه بر بروز رسانی کانسپت D7 و کانسپت D7 پرو، عضوی جدیدی به خانواده سیستم‌های دسکتاپ خود اضافه کرد. مدل‌های دسکتاپ کانسپت D در سری 100، 500، 700 و 900 معرفی شده بودند و جای سری 300 در بین آنها خالی بود. شرکت سری 300 این خانواده را برای کاربرانی که نیاز به دستگاهی با طول عمر باتری بیشتر دارند، معرفی کرد.

نسخه دسکتاپ کانسپت D‌ سری 300 با پردازنده نسل دهمی Core i7، پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3070 ، حداکثر رم 64 گیگابایتی و ظرفیت حافظه ذخیره سازی یک ترابایتی SSD - تعمیرات یخچال سیلور در شهر پل سفید استان مازندران - و 4 ترابایتی HDD در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر پل سفید استان مازندران

ایسر معتقد است که کامپیوترهای سری 300، ترکیبی از قدرت و عملکرد خوب بدون مشکلات معمول نویز را به نمایش می‌گذارند. بازطراحی سیستم باعث شده جریان هوا از طریق شاسی وارد دستگاه شود که می‌‌تواند به خنک - تعمیرات یخچال سیلور در شهر پل سفید استان مازندران - نگه داشتن آن کمک کند. صدای فن کمتر از 40 دسیبل است. این - تعمیرات یخچال سیلور در شهر پل سفید استان مازندران - سیستم برای افرادی همچون معماران، هنرمندان، تدوینگران فیلم و طراحان سه بعدی بسیار مناسب است.

هنوز تاریخ دقیق عرضه کامپیوترهای سری 300 اعلام نشده است؛ ولی انتظار می‌رود این سری از ماه نوامبر (آذرماه) با قیمت پایه 1299 یورو ( 1534 دلار) در بازارهای اروپایی عرضه شوند. همچنین به نظر می‌رسد لپ‌تاپ‌ کانسپت D7 از دی‌ماه با قیمت پایه 3299 دلار و نسخه پرو آن نیز با قیمت 3499 دلار به بازار عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone