🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31044.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

بانک مرکزی: اتصال کارت های بانکی به زیرساخت سوخت انجام شد

بانک مرکزی چند روز پس از اطلاع‌رسانی از سوی وزارت ارتباطات، روز جمعه بالاخره خبر داد که اجرای طرح اتصال کارت‌های بانکی به نظام مدیریت مصرف سوخت کشور با بهره گیری از زیرساخت‌های تبادل داده ...

بانک مرکزی چند روز پس از اطلاع‌رسانی از سوی وزارت ارتباطات، روز جمعه بالاخره خبر داد که اجرای طرح اتصال کارت‌های بانکی به نظام مدیریت مصرف سوخت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - کشور با بهره گیری از زیرساخت‌های تبادل داده و ابزارهای تسویه و پرداخت در نظام بانکی انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، همانگونه که در طرح توزیع سبد حمایتی دولت، بدون صرف یک ریال برای صدور کوپن کاغذی یا کارت‌های جدید، اتصال کارت‌های بانکی به زیرساخت رفاهی کشور انجام شد، در هفته‌ گذشته استفاده از کارت‌های بانکی موجود به جای کارت‌های سوخت میسر شد.

در این طرح به جای صدور کارت جدید سوخت، از طریق اتصال برخط به نظام پرداخت بانکی، از کارت‌های بانکی موجود هم میهنان به عنوان کارت سوخت استفاده می‌شود. برای انجام این اتصال، با همکاری وزارت ارتباطات، رابط کاربری بسیار ساده و با کاربری آسان ایجاد شده که بر اساس کد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - ملی هر شخص، فهرست کارت‌های بانکی وی به نمایش درآمده و انتخاب یکی از آنها به عنوان کارت سوخت با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - سهولت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - و بدون نیاز به ورود اطلاعات صورت می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان

در نتیجه شهروندان می‌توانند از کارت بانکی خود هم برای سوخت‌گیری و هم پرداخت بهای سوخت از طریق پایانه واحد اقدام کنند که در کاهش زمان و زحمت سوختگیری اثر گذار خواهد بود.

براساس - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - اعلام بانک مرکزی این اقدام که نیازمند رفع مشکلات فنی پیچیده ‌و هماهنگی اطلاعاتی بود توانست به جز جلوگیری از اتلاف هزینه‌های چند هزار میلیارد ریالی منابع ملی و عمدتا ارزی، از هدر رفت زمان شهروندان نیز جلوگیری کند.

یکی از محورهای مهم اجرای این طرح، هماهنگی بین دستگاهی برای اجرای طرحی ملی در زمانی بسیار کوتاه است که نویدبخش توسعه آن به سایر خدمات دولت و اجرای موفق الگوهای دولت الکترونیکی است که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بندرترکمن استان گلستان - با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی انجام شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone