🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31043.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک در حال آزمایش امکان فیلتر کردن پست‌های حاوی کلمات خاص

اگر می‌خواهید برخی محتوا‌های خاص را هرگز در وال فیسبوک خود مشاهده نکنید، احتمالا فیسبوک خبر خوشی برای شما داشته باشد. دانشجوی علوم کامپیوتر «جین مانچون وانگ» کد‌هایی از فیسبوک یافته که نشان می‌دهد این ...

اگر می‌خواهید برخی محتوا‌های خاص را هرگز در وال فیسبوک خود مشاهده نکنید، احتمالا فیسبوک خبر خوشی برای شما داشته باشد. دانشجوی علوم کامپیوتر «جین مانچون وانگ» کد‌هایی از فیسبوک یافته که نشان می‌دهد این شرکت به دنبال جلوگیری از نمایش دادن برخی پست‌های حاوی برخی کلمات در وال شخصی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - کاربران است.

البته این موضوع تنها به کلمات ختم نمی‌شود و می‌تواند جمله و ایموجی هم باشد. البته خود فیسبوک هنوز این خبر را تایید - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - و تکذیب نکرده است و تنها باید به ادعای دانشجوی علوم کامپیوتر اکتفا کنیم.

وانگ که سابقه‌ی زیادی در مهندسی معکوس اپلیکیشن‌ها و یافتن ویژگی‌های مخفی نرم افزار‌ها دارد، در توییتی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - عکسی از ویژگی یاد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - شده را منتشر کرده است. در این تصویر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - به نظر می‌رسد که یک منو به کاربران فیسبوک اجازه می‌دهد تا کامنت‌ها و پست‌هایی که دارای کلمات، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - ایموجی‌ها یا جملاتی خاص هستند را فیلتر کرده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - و هرگز مشاهده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - نکنند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان

این ویژگی جلوی ایجاد شدن پست‌ها - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - را نخواهد گرفت و پست کننده و همه‌ی کاربران دیگر پست یا کامنت منتشر شده را مشاهده خواهند کرد و تنها کسی که این ویژگی را فعال کرده است قادر به مشاهده‌ی آن نخواهد بود.

این سیستم تا حدی با حالت ایده‌آل -که در آن بتوانیم جلوی استفاده‌ی دیگران از برخی کلمات در پروفایل شخصی فیسبوک خود را بگیریم- فاصله دارد. هرچند اگر چنین موضوعی ممکن می‌شد احتمالا برخی بابت امکان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - سانسور در این پلتفرم اعتراض می‌کردند.

البته باید به یاد داشته باشیم که احتمالا نسخه‌ی نهایی این ویژگی با آن چیزی که در تصویر مشاهده کردیم متفات باشد. اینستاگرام که حالا زیر نظر کمپانی فیسبوک فعالیت می‌کند هم دارای سیستم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - فیلترینگ مشابهی است که می‌تواند جلوی نمایش برخی کامنت‌ها که دارای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بویین زهرا استان زنجان - واژه‌هایی خاص هستند را بگیرد اما به طور کلی جلوی ایجاد شدن این کامنت‌ها را نخواهد گرفت. البته اینستاگرام تلاش می‌کند به طور خودکار کامنت‌های آزار دهنده و نامرتبط را حذف نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone