🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31026.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

بیشتر از ۷۵ درصد آیفون‌ها به iOS 12 به‌روزرسانی شده‌اند

سیستم عامل iOS 12 از همان از انتشار خود توانست محبوبیت زیادی بین کاربران آیفون و آیپد پیدا کند. این سیستم‌عامل طی مدت زمانی کمتر از یک ماه، روی ۵۰ درصد آیفون‌ و آیپدها نصب ...

سیستم عامل iOS 12 از همان از انتشار خود توانست محبوبیت زیادی بین کاربران آیفون و آیپد پیدا کند. این سیستم‌عامل طی مدت زمانی کمتر از یک ماه، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - روی ۵۰ درصد آیفون‌ و آیپدها نصب شد و حال این آمار به رقم فوق العاده ۷۵ درصد رسیده  است.

بر اساس گزارشی تازه، iOS 12 در حال حاضر سهمی ۷۵.۰۵ درصدی را میان تمام دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS داشته و رتبه بعدی هم به نسخه ۱۱ ام آن با ۱۱.۴۶ درصد سهم اختصاص دارد و در این میان تنها نزدیک به ۵ درصد از آیفون‌ها و آیپد‌ها موجود در بازار از نسخه قدیمی iOS استفاده می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان
نارنجی: iOS 12 آبی: iOS 11

جالب است بدانید که iOS 11 در مدت زمانی مشابه طی سال گذشته تنها به سهم ۵۹ درصدی از بازار دستگاه‌های مجهز به iOS رسید و برای رسیدن به سهمی ۶۵ درصدی به بیش از هفت ماه زمان نیاز داشت؛ زمانی که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - برای iOS 12 تنها نزدیک به دو ماه طول کشید. این سیستم عامل حتی در مقایسه با iOS 10 که تا ژانویه ۲۰۱۷ به سهم ۷۶ درصدی رسیده بود، عمکلرد بهتری دارد. در نهایت، پیش بینی می‌شود که iOS 12 با حفظ روند رو به رشد خود به زودی به محبوب‌ترین نسخه iOS تبدیل شود.

البته موفقیت سیستم عامل iOS 12 چندان هم بی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - حاشیه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - نبوده. چندی پیش فردی در ایالات متحده اعلام کرد که آیفون 10 او پس از آپدیت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - شدن به iOS 12.1 منفجر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - شده است. البته ظاهرا این مشکل فراگیر نیست و تنها تعداد بسیار کمی از کاربران آیفون 10 هنگام - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - به‌روزرسانی گوشی خود با مشکل داغ شدن دستگاه روبرو شده‌اند.

علاوه بر این موارد با انتشار iOS 12.1 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - تعداد زیادی اموجی به این سیستم عامل اضافه شده که اموجی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - مرد یا زن کچل در صدر محبوب‌ترین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - آن‌ها قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone