🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31033.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

نوبیا از موبایل گیمینگ Red Magic Mars با رم 10 گیگابایتی رونمایی کرد

شرکت چینی نوبیا که تا سال 2015 زیرمجموعه ZTE بود، به تازگی از موبایل گیمینگ Red Magic Mars رونمایی کرده که با طراحی خاص و نوار نور LED پنل پشتی، در همان نگاه اول تمرکز ...

شرکت چینی نوبیا که تا سال 2015 زیرمجموعه ZTE بود، به تازگی از موبایل گیمینگ Red Magic Mars رونمایی کرده که با طراحی خاص و نوار نور LED پنل پشتی، در همان نگاه اول تمرکز خود بر بازار گیمرها را نشان می دهد.

بر خلاف نسل قبل که در نمایشگاه IFA معرفی شد و چندان قدرتمند نبود، نوبیا این بار با دست پر به میدان آمده و تقریباً هر آنچه در بالاترین رده سخت افزار در دسترس بوده را به Red Magic Mars آورده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران

موبایل گیمینگ نوبیا در سه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - مدل عرضه خواهد شد

موبایل گیمینگ نوبیا با نمایشگر 6 اینچی IPS و رزولوشن +FHD، به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز مجهز شده و در سه مدل با رم 6، 8 و 10 گیگابایتی با حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. درگاه USB-C، اسکنر اثر انگشت، باتری 3800 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - میلی آمپر ساعتی و اندروید 9.0 پای دیگر ویژگی های رد مجیک مارس هستند که در کنار دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی f/1.8 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، مشخصات فنی محصول نوبیا را شامل می شوند.

اما مهمترین ویژگی Red Magic Mars در بخش گیمینگ، وجود دکمه های اختصاصی در سمت راست بدنه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - (مانند دکمه های L و R در دسته بازی) است که کنترل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - بهتری برای گیمر فراهم کرده و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - علاوه بر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - آن، نوبیا یک ماژول جداگانه با قابلیت اتصال به پورت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - USB-C را برای علاقه مندان عرضه کرده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندرانتعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران

در کنار موارد فوق، رد مجیک مارس از فناوری صدای فراگیر DTS 7.1 و موتور ویبره - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - مخصوص برای انتقال حس بهتر در زمان بازی بهره برده و به لوله های خنک کننده دوگانه برای انتقال گرما مجهز شده است.

گفتنی است نوبیا Red Magic Mars ابتدا در بازار چین عرضه می شود و مدل های مختلف آن در سه رنگ قرمز، مشکی و چریکی با رم/حافظه 64/6 گیگابایتی، 128/8 گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - و 256/10 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - گیگابایتی به ترتیب معادل 389، 461 و 575 دلار قیمت خواهند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - داشت.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone