🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31027.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل به خاطر عدم استفاده از فیلتر‌های گرد و غبار در iMac و مک بوک‌ها دادگاهی شد

به تازگی شکایت جدیدی علیه اپل تنظیم شده که دلیل آن عدم استفاده‌ی اپل از فیلتر‌های گرد و غبار در کامپیوتر‌های iMac و مک بوک‌هاست که باعث آسیب دیدن نمایشگر‌ها و پردازنده‌های این لپتاپ‌ها می‌شود. ...

به تازگی شکایت جدیدی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - علیه اپل تنظیم شده که دلیل آن عدم استفاده‌ی اپل از فیلتر‌های گرد و غبار در کامپیوتر‌های iMac و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - مک بوک‌هاست که باعث آسیب دیدن نمایشگر‌ها و پردازنده‌های این لپتاپ‌ها می‌شود.

شرکت حقوقی هاگنز برمن که به نمایندگی از شاکیان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - خود «کیم آهرن»، «نیکولاس فرنزل» و «جاستین ایوانز» این شکایت را علیه اپل پیگیری می‌کند؛ اظهار داشته است که اپل در زمینه‌ی استفاده از فیلتر در دریچه‌ی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - کامپیوتر‌ها کم کاری کرده. این شرکت از سال ۲۰۱۳ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - به دنبال جمع آوری شاکیان بیشتر علیه اپل بوده است.

کامپیوتر‌های آسیب دیده عموما دارای نقاط سیاه یا تیره در نمایشگر خود هستند یا به خاطر تاثیر گرد و غبار روی برد‌های داخلی کامپیوترشان با کاهش - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - سرعت چشمگیری مواجه شده‌اند. در این شکایت همچنین اعلام شده که کاربران برای حل مشکلات کامپیوتر‌های خود مجبور به تعویض نمایشگر می‌شدند و باید ۶۵۰ دلار برای تعویض آن هزینه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - می‌کردند. در حالی که هزینه‌ی تعمیر این نمایشگر‌ها می‌ توانست به مراتب پایین‌ تر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - باشد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بندر انزلی استان گیلان

آهرن که خریدار یک آی مک ۲۷ اینچی است گفته که پس از نه ماه شاهد وجود لکه‌های تیره روی نمایشگر بوده و از طریق گوگل متوجه شده که افراد زیادی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. پشتیبانی اپل قادر به کمک رسانی نبود و فراگیر بودن این مشکل را تکذیب می‌کرد.

ایوانز سه بار نمایشگر آی مک خود را تعویض کرده که دو مرتبه این کار را با هزینه‌ی شخصی انجام داده و همچنین ۹۰۰ دلار دیگر نیز برای تعویض برد به کار رفته در کامپیوتر خود خرج کرده است چرا که به مرور زمان به شدت داغ می‌کرد و سرعتش پایین می‌آمد.

این پرونده در دست دادگاه ایالتی آمریکا در شمال کالیفرنیا شهر سن خوزه در جریان است. وکیل شاکیان خواستار توقف «عملکرد ناعادلانه‌ی شرکت اپل» و همچنین پرداخت خسارات وارده به شاکیان شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone