🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31028.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

انگلستان دومین ناو هواپیمابر خود را با اسم شاهزاده ولز راه اندازی کرد

روز گذشته موتورهای کشتی نظامی «شاهزاده ولز» با فشار یک دکمه روشن شدند تا نیروی دریایی سلطنتی انگلستان به کار افتادن دومین ناو هواپیمابر خود را جشن بگیرد. شاهزاده ولز که هم اکنون در لنگرگاه ...

روز گذشته موتورهای کشتی نظامی «شاهزاده ولز» با فشار یک دکمه روشن شدند تا نیروی دریایی سلطنتی انگلستان به کار افتادن دومین ناو هواپیمابر خود را جشن بگیرد.

شاهزاده ولز که هم اکنون در لنگرگاه روسیث اسکاتلند پهلو گرفته، یک غول 65 هزار تنی است که دیروز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران - چهار موتور دیزل فنلاندی Wärtsilä - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران - آن با نظارت 40 مهندس ارتشی و غیر نظامی روشن شد و توان تولید 11 مگاوات نیرو را به ثبت رساند؛ رقمی که برای یک شهر 25 هزار نفری کافی خواهد بود.

ناو هواپیمابر جدید انگلیسی ها دومین کشتی از کلاس «ملکه الیزابت» است که ساخت آن از سال 2011 آغاز شده و تا کنون نیروی مورد نیاز آن توسط ژنراتورهای کوچک - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران - روی عرشه یا منابع برقی موقت تأمین می شد. در واقع تا زمانی که تمام موتورهای شاهزاده ولز به صورت پایدار فعال نشوند، این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران - کشتی نظامی عملاً 65 هزار تن فلز شناور خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران
رندر دو ناو هواپیمابر انگلستان

بر اساس اطلاعاتی که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران - نیروی دریایی سلطنتی انگلستان منتشر کرده، چهار موتور فنلاندی ناو هواپیمابر Prince of Wales تنها 40 درصد از نیروی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران - مورد نیاز آن را تأمین خواهند کرد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران - و نیروگاه اصلی شاهزاده ولز دو موتور MT30 ساخت رولزرویس خواهد بود که توان خروجی آنها به 40 مگاوات می - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران - رسد.

شش موتور ناو شاهزاده ولز در مجموع بیش از 50 مگاوات نیرو تولید می کنند

مجموع نیروی تولیدی توسط چهار موتور وارتسیلا و دو موتور رولزرویس در نهایت برای تأمین نیازهای 1500 خدمه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران - کشتی، 250 تفنگدار سلطنتی و 40 فروند جنگنده چند منظوره - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران - عمود پرواز F-35B Lightning II مورد استفاده قرار می گیرد و انگلستان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران - را در رقابت بر سر تعداد ناوهای هواپیمابر از رقبایی مانند فرانسه و روسیه (با ناوهای هواپیمابر شارل دوگل و آدمیرال کوزنتسوف) پیش خواهد انداخت.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران

گفتنی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران - است ناو هواپیمابر شاهزاده ولز با موتورهای دیزلی و توان بیش از 50 مگاوات، قرار است در سال 2019 از لنگرگاه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شهسوار استان مازندران - روسیث اسکاتلند به بندر پورتسموث در جنوب انگلستان نقل مکان کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone