🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31034.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن سویفت کی برای اندروید به جستجوی درون برنامه‌ای مجهز شد

اپلیکیشن سویفت کی که زیر نظر شرکت مایکروسافت فعالیت می‌کند در آخرین به روزرسانی خود در پلتفرم اندروید ویژگی جدیدی به خود اضافه کرده که با استفاده از آن می‌توانید بدون باز کردن مرورگر، جستجو‌های ...

اپلیکیشن سویفت کی که زیر نظر شرکت مایکروسافت فعالیت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - می‌کند در آخرین به روزرسانی خود در پلتفرم اندروید ویژگی جدیدی به خود اضافه کرده که با استفاده از آن می‌توانید - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - بدون باز کردن مرورگر، جستجو‌های خود را انجام دهید. این شرکت امیدوار است که کاربران از این ویژگی برای انجام جستجو‌های خود استفاده کنند.

برای دسترسی به این ویژگی کافیست روی دکمه‌ی + موجود در نوار بالایی کیبورد بزنید و سپس جستجو یا Search را انتخاب نمایید. سپس با تایپ کردن موضوع مورد نظر می‌توانید آن را در اینترنت جستجو - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - کنید.

البته از آنجایی که این اپلیکیشن زیر نظر مایکروسافت فعالیت می‌کند، جستجو‌های انجام شده تنها از طریق موتور جستجوگر بینگ انجام می‌شود و بعید است بتوان آن را به گوگل تغییر داد. موضوعی که شاید تا حدی توی ذوق برخی از کاربران بزند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرخرود استان مازندران

بعد از تایپ و انجام جستجو، نتایج در یک تب نسبتا بزرگتر از کیبورد در بخش کوچکی از صفحه نمایش داده می‌شود. بعد از انجام جستجو می‌توانید از گزینه‌هایی مثل اسکرین شات، کراپ کردن صفحه یا اشتراک گذاری با مخاطبانتان استفاده نمایید.

طبق ادعای منابع این خبر، این ویژگی برای کاربران ۱۱ کشور ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، فرانسه، آلمان، استرالیا، ژاپن، برزیل، هند، ایتالیا و اسپانیا فراهم شده است. اما طی آزمایش‌های دیجیاتو، این ویژگی برای کاربران ایرانی هم در دسترس است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرخرود استان مازندران

این ویژگی در نسخه‌ی بتای این اپلیکیشن در پلتفرم اندروید نیز وجود داشت و از طرفی یک ویژگی کاملا جدید محسوب نمی‌شود. پیش از سویفت کی، اپلیکیشن جی بورد از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - این ویژگی استفاده کرده بود.

این اپلیکیشن همچنین پیش از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - این پشتیبانی از مترجم مایکروسافت را به صورت رسمی به نرم افزار خود اضافه کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone