تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24337.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گوشی اقتصادی موتو E6 Plus موتورولا با قیمت ۱۳۶ یورو معرفی شد

روز گذشته موتورولا در کنار گوشی پرچمدار وان زوم با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اش از یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه به نام موتو E6 Plus نیز رونمایی به عمل آورد که در ادامه به ...

روز گذشته موتورولا در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - کنار گوشی پرچمدار وان زوم با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اش از یک تلفن هوشمند مقرون به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - صرفه به نام موتو E6 Plus نیز رونمایی به عمل آورد که در ادامه به ذکر مشخصات و امکانات آن می پردازیم.

این دستگاه به نمایشگری ۶.۱ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ مجهز شده است و توان پردازشی خود را از چیپست مدیاتک هلیو P22 می گیرد که دو گیگابایت رم نیز آن را همراهی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - می کند. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این گوشی بر حسب انتخاب شما میتواند ۳۲ یا - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - ۶۴ گیگابایتی باشد که با کمک درگاه کارت حافظه مایکرو اس دی قابل ارتقاء است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران

در بخش پشتی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - بدنه این موبایل یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0  و ابعاد پیکسلی ۱.۱۲ میکرومتر خود نمایی می کند که یک سنسور عمق سنج دو مگاپیکسلی و فلش LED نیز آن را همراهی می کند. گرفتن سلفی در این گوشی به دوربین ۸ مگاپیکسلی اش محول شده که گشودگی دهانه لنزی برابر با f/2.0 و پیکس هایی با ابعاد ۱.۱۲ میکرومتر دارد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - خود دوربین درون بریدگی یو شکل روی نمایشگر جا خوش کرده است.

این گوشی امکاناتی نظیر رادیو اف ام و جک هدفون دارد و کلیه گزینه های ارتباطی مرسوم برای آن در نظر گرفته شده هرچند که تکنولوژی NFC از فهرست قابلیت هایش حذف شده و نسخه ای از موتو E6 Plus همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. تازه ترین گوشی اقتصادی موتورولا که بدنه ای - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - تماما از جنس پلاستیک دارد در دو رنگ زغالی و آلبالویی عرضه می شود.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران

ابعاد این گوشی برابر با ۱۵۵.۶ در ۷۳.۰۶ در ۸.۶ میلی متر است و ۱۴۹.۷ گرم وزن دارد. موتو E6 Plus از اندروید ۹ پای بهره می برد و تامین امنیت آن به حسگر اثرانگشتی محول شده که در بخش پشتی بدنه اش قرار گرفته (درون لوگوی موتورولا). ظرفیت باتری این موبایل نیز برابر با ۳ هزار میلی آمپر ساعت اعلام شده که از طریق یک پورت میکرو یواس بی شارژ می شود.

موتو E6 Plus از همین امروز در آمریکای لاتین موجود است و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - تا اواخر همین ماه با قیمت ۱۳۹ یورو به بازار اروپا می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone