تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24011.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی اچ پی از اعضای جدید خانواده پی سی های گیمینگ سری Pavilion

کمپانی اچ پی امروز در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۱۹ از به روز رسانی پی سی های گیمینگ سری اقتصادی Pavilion خبر داد. این شرکت دو عضو تازه به نام های Pavilion Gaming Desktop و Pavilion Gaming Laptop 15 ...

کمپانی اچ پی امروز در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۱۹ از به روز رسانی پی سی های گیمینگ سری اقتصادی Pavilion خبر داد. این شرکت دو عضو تازه به نام های Pavilion Gaming Desktop - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کامیاران استان کردستان - و Pavilion Gaming Laptop - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کامیاران استان کردستان - 15 را به این سری اضافه کرده که در ادامه به بررسی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کامیاران استان کردستان - مشخصات هر یک می پردازیم.

Pavilion Gaming Desktop که قرار است با قیمت پایه ۶۹۹.۹۹ دلار وارد بازار شود به یک پردازنده هشت هسته ای Core i7-9700 اینتل یا رایزن ۷ AMD مجهز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کامیاران استان کردستان - شده است و بنابر نیاز خود میتوانید پردازنده گرافیکی آن را تا مدل GeForce RTX 2070 یا RTX 2060 SUPER انویدیا ارتقاء دهید. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کامیاران استان کردستان - این سیستم به واسطه طراحی 15L خود میتواند تا سه حافظه داخلی را داشته باشد و آپگرید مموری، پردازنده گرافیکی و کارت های شبکه آن نیز به راحتی امکان پذیر خواهد بود. سیستم دسکتاپی جدید اچ پی از اواخر این ماه وارد بازار می شود.

محصول معرفی شده دیگر در گیمزکام Pavilion Gaming Laptop 15 نام دارد که از پردازنده های سری H رایزن با واحدهای پردازش سریع ۳۵ واتی AMD بهره می گیرد. این لپ تاپ همچنین یک کارت گرافیک GeForce GTX 1660 را در دل خود - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کامیاران استان کردستان - جای داده و نمایشگر 1080p آن با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کامیاران استان کردستان - کمترین حاشیه ممکن را دارد. اچ پی در رابطه با محصول تازه خود اعلام کرده که آن را برای تولید کنندگان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کامیاران استان کردستان - محتوا ساخته است و از شهریورماه با قیمت ۷۹۹.۹۹ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کامیاران استان کردستان - دلار وارد بازار می کند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کامیاران استان کردستان

این شرکت همچنین از لوازم جانبی مختلفی نیز رونمایی کرده که از آن جمله میتوان به کیبورد گیمینگ Pavilion Gaming Keyboard 800 با دکمه های مکانیکی قرمز و آنتی گوستینگ ۱۰۰ درصدی اشاره کرد (به لطف این ویژگی کیبورد قابلیت تشخیص حرکت همزمان دکمه ها در همه زمان ها را دارد). این کیبورد با قیمت ۷۹.۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد. شرکت اچ پی همچنین از دو مانیتور گیمینگ با نام های 22x و 24x هم رونمایی کرد که اصلی ترین تفاوت شان ابعاد آنهاست. نرخ رفرش این دو - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کامیاران استان کردستان - مانیتور برابر با ۱۴۴ هرتز و نرخ پاسخ دهی آنها یک هزارم ثانیه عنوان شده است. این دو مانیتور از تکنولوژی AMD FreeSync پشتیبانی می کنند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کامیاران استان کردستان - ضمن آنکه مدل 24x تکنولوژی G-Sync - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کامیاران استان کردستان - را هم علاوه بر آن دارد. دو مانیتور گیمینگ ۲۲ و ۲۴ اینچی اچ پی به ترتیب با قیمت های ۱۶۹.۹۹ و ۲۷۹.۹۹ دلار به بازار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone