🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30741.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رئیس سازمان فناوری اطلاعات: جهانی شدن، راه بی‌اثر کردن تحریم اینترنتی ایران

این روزها واکنش‌های متفاوتی نسبت به احتمال تحریم و قطع اینترنت از سوی آمریکا شنیده می‌شود، موضوعی که «امیر ناظمی» رئیس سازمان فناوری اطلاعات، ۵ سناریو را در مورد آن مطرح می‌کند و می‌گوید که چنین ...

این روزها واکنش‌های متفاوتی نسبت به احتمال تحریم و قطع اینترنت از سوی آمریکا شنیده می‌شود، موضوعی که «امیر ناظمی» رئیس سازمان فناوری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - اطلاعات، ۵ سناریو را در مورد آن مطرح می‌کند و می‌گوید که چنین تحریمی به لحاظ فنی اثربخش نیست و در کوتاه مدت و بلند مدت مشکل جدی برای اینترنت ایران به وجود نمی‌آورد؛ منتها او باور دارد برای کاهش همین تاثیرات باید در زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاری کرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات اعتقاد دارد که هرچقدر کشوری خود را از جامعه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - جهانی مجزا کند، آسیب پذیرتر خواهد بود. ناظمی می‌گوید رشد زیرساخت در طول دولت اول روحانی میزان آسیب پذیری را به شدت کاهش داده است:

«اگر وضعیت ما مشابه با سال ۹۲ بود، میزان آسیب پذیری با امروز قابل مقایسه نبود. این تصور که داشتن اینترنت داخلی موجب پایداری در برابر تحریم‌ها خواهد شد،یک اشتباه خطرناک است. برخلاف ادعاهای ساده انگارانه پایداری در برابر تحریم‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که هم زمان میزان داده‌های ورودی و هم خروجی افزایش پیدا کرده باشد؛ یا به عبارت دیگر زمانی‌که ما جهانی‌تر شده باشیم.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان

رییس سازمان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - فناوری اطلاعات ایران در ادامه یادداشت خود تاکید می‌کند که امروز تهدید آمریکا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - خطری جدی برای ایران نیست، اما برای بی اثرکردن کامل هر تحریم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - یا حتی تهدید به تحریم اینترنت ایران، باید گسترش زیرساخت‌های اتصال به جهان را در دستور کار قرار داد. به گفته او اگر امروز در این زمینه اندکی هزینه شود، فردا تحریم ایران به معنی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - تهدید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - سایر کشورها خواهد بود:

«پایداری وضعیت شبکه در حال حاضر، نتیجه توسعه گسترده در چهار سال گذشته در زیرساخت بوده است؛ برای پایداری بیشتر در چهار سال آینده نیاز به سرمایه گذاری امروز است و نمی توان به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - بهانه اندک بودن منابع مالی، اینترنت و زیرساخت فناوری اطلاعات را کمتر از نان و شکر و برق دانست. هر نوع آسیبی برای اینترنت یعنی بی کاری، ازبین رفتن امنیت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - روانی و بالاتر از همه قطع شدن دسترسی به اطلاعات و دانش و در نتیجه تعطیل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - شدن تدریجی توسعه می شود.»

ناظمی همچنین یادآور شده که مردم در روزهای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - گرانی هراس داشتند اما در آن بازه زمانی کمتر خبر و گزارشی در مورد دغدغه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - اینترنت به عنوان یک کالای اساسی در هزاره جدید مطرح شد در حالیکه ما و جهان نیاز به این تغییر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - نگرش داریم چرا که به گفته او، اینترنت کالای اساسی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان - دنیای امروز است.

- تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر پاوه استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone