🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30759.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از بلندگوی هوشمند ۵۸ دلاری خود رونمایی کرد

دو هفته پیش هواوی رویداد معرفی سری میت 20 خود را برگزار کرد و طی آن چندین محصول را معرفی نمود. در جریان این رویداد، هواوی از میت 20، میت 20 پرو و میت 20 ایکس رونمایی کرد تا قابلیت‌های ...

دو هفته پیش هواوی رویداد معرفی سری میت 20 خود را برگزار کرد و طی آن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - چندین محصول را معرفی نمود. در جریان این رویداد، هواوی از میت 20، میت 20 پرو و میت 20 ایکس رونمایی کرد تا قابلیت‌های ویژه‌ی سری میت 20 خود را به رخ رقبایش بکشد. حال کمپانی چینی، در جریان مراسم معرفی سری میت 20 در چین، از یک بلندگوی هوشمند رونمایی کرده که شباهت بسیار زیادی به هوم پاد کمپانی اپل دارد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان

البته همین کمپانی در جریان نمایشگاه IFA امسال از بلندگویی به نام معکب هوشمند رونمایی نمود که کمی بلندتر از گوگل هوم بود و از دستیار هوشمند آمازون یعنی آلکسا استفاده می‌کرد. با این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - وجود، اسپیکر هوشمند جدید شرکت هواوی که از یک دستیار صوتی هوشمند مخصوص استفاده می‌کند، Xiaoyi نام دارد.

روی بدنه‌ی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این بلندگو، ۴ کلید فیزیکی بی صدا، مثبت، منفی و تماس به چشم می‌خورد که هر کدام وظایف متنوعی برایشان در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شده. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دکمه‌ی تماس - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - واقع کلیدی است که دسترسی سریع به سیستم تلفنی این بلندگو را میسر می‌کند و کاربر می‌تواند بدین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شکل سریعاً با مخاطب - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - موردنظر خود بدون نیاز به گجت دیگری، ارتباط برقرار کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان

این اسپیکر هوشمند از تکنولوژی صوتی Histen برای سازگاری صدای صوتی با محیط پیرامونش بهره می‌برد و بدین شکل برند دانمارکی Dynaudio سعی کرده با همکاری هواوی، صوت و آکوستیک اسپیکر Xiaoyi را در محیط پیرامونش مهندسی نماید.

این بلندگوی ۱۰ واتی، از سخت افزار های-فای ۲.۲۵ اینچی  به همراه ۶ میکروفون جداگانه برای تشخیص صوت کاربران بهره می‌برد و با استفاده از آنها همانند بلندگوی هوشمند گوگل هوم می‌تواند کاربران مختلف ساکن یک خانه را بر اساس صدای آنها تشخیص دهد.

این اسپیکر هوشمند نسبت به همتایان دیگر برند‌ها رقیب  از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و علاقه‌مندان قادر خواهند بود با پرداخت هزینه‌ای معادل ۵۸ دلار، آن را خریداری کنند. البته باید در نظر داشت که Xiaoyi تنها برای بازار چین عرضه خواهد شد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و تنها ساکنین چین می‌تواننداز آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone