🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30752.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

توییتر بزودی دکمه لایک را از پلتفرم خود حذف می‌کند [بروزرسانی]

در سال 2015 میلادی، توییتر دکمه قلب شکل «لایک» را جایگزین آیکن ستاره ای شکل «فیوریت» کرد که هنوز هم استفاده می شود. اما در آینده نزدیک، توییتر قصد دارد این آیکن قلب را نیز ...

در سال 2015 میلادی، توییتر دکمه قلب شکل «لایک» را جایگزین آیکن ستاره ای شکل «فیوریت» کرد که هنوز - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - هم استفاده می شود. اما در آینده نزدیک، توییتر قصد دارد این آیکن قلب را نیز - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - با هدف «بهبود کیفیت مناظرات» از پلتفرم شبکه اجتماعی خود حذف کند.

بنابر گزارش تازه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - خبرگزاری تلگراف، جک دورسی، مدیرعامل توییتر در جریان مراسمی که طی هفته گذشته برگزار شد اعتراف کرد که «از طرفداران دکمه قلب شکل» نیست و کمپانی زیر نظرش «بزودی» این گزینه را حذف خواهد کرد.

تصمیم اخیر دورسی بسیاری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - از کاربران توییتر را غافلگیر کرده است؛ زیرا لایک کردن یکی از اساسی ترین کارکردهای هر شبکه اجتماعی است. کمپانی توییتر اما مدعی شده دکمه قلب شکل منشا «اعتیاد به شبکه های اجتماعی» در آن دسته از کاربرانی است که به دنبال توجه هستند. توییتر می گوید این گزینه باعث شکل گیری این پدیده شده که کاربران چیزی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و آن را به فاصله ای کوتاه و صرفاً به خاطر عدم دریافت لایک های کافی پاک می کنند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان

در تلاشی برای بهبود این شرایط، توییتر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - اوایل سال جاری میلادی از «بوکمارک ها» رونمایی کرد؛ قابلیتی که به کاربران اجازه می دهد توییت ها را به صورت خصوصی ذخیره کنند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - و احتمالاً جایگزینی برای سیستم فعلی. یکی از سخنگویان توییتر در مصاحبه با تلگراف می گوید که کمپانی «در حال آزمون و خطا و در نظرگیری چندین تغییر احتمالی است، همگی با هدف ترغیب مردم به رفتارهای صحیح که به مکالمات سالم تر منجر می شود».

در نهایت باید افزود که تصمیم اخیر توییتر شاید آنقدرها هم غافلگیرکننده نباشد و مدیرعامل این شرکت طی هفته های اخیر بارها نقطه نظر خود درباره دکمه لایک فعلی را اعلام کرده است. هنوز اطلاعاتی از تاریخ حذف این دکمه در دست نیست اما احتمالاً لازم نباشد مدت زیادی منتظر باقی بمانیم.

بروزرسانی: پس از انتشار این خبر در فضای مجازی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - و مواجه شدن آن با انتقادات بسیاری از سوی کاربران، مدیر ارتباطات توییتر در واکنشی رسمی اعلام کرد که برای حذف دکمه لایک هیچگونه زمان بندی مشخصی وجود ندارد، و این اتفاق قرار نیست "به زودی" رخ دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone