🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30751.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

برنامه زنده دیجیاتو: کنفرانس خبری معرفی گوشی وان پلاس 6T

شرکت چینی وان پلاس امروز از تازه ترین پرچمدار خود یعنی وان پلاس 6T رونمایی می کند. اما طبق معمول همیشه اخبار و اطلاعات مربوط به این گوشی پیش از معرفی رسمی اش لو رفته ...

شرکت چینی وان پلاس امروز از تازه ترین پرچمدار خود یعنی وان پلاس 6T رونمایی می کند. اما طبق - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - معمول همیشه اخبار و اطلاعات مربوط به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - این گوشی پیش از معرفی رسمی اش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - لو رفته و کمابیش می دانیم که با موبایل چندان فوق العاده ای روبرو نخواهیم بود.

طبق شایعات وان پلاس 6T به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد بود و به پیروی از اپل شاهد حضور بریدگی در بخش فوقانی نمایشگر آن خواهیم بود. خبری از قابلیت شارژ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - بیسیم نیست و گویا جک هدفون نیز از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - بدنه دستگاه حذف شده.

نکته مهم دیگر آنکه وان پلاس پیشتر وعده داده بود که این رویداد را در تاریخ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - هشتم آبان ماه برگزار کند اما از آنجا که اپل نیز در این تاریخ قصد معرفی آیپدپرو و چند محصول سخت افزاری دیگر را دارد، از تصمیم خود منصرف شد و معرفی وان پلاس 6T را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - یک روز زودتر برگزار می کند تا تحت تاثیر حضور پررنگ اپل در رسانه ها قرار نگیرد. مشاهده این برنامه در کانال - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - آپارات دیجیاتو از طریق این لینک امکان پذیر خواهد بود.

این مراسم امروز راس ساعت ۱۸:۳۰ به وقت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - تهران در نیویورک برگزار می شود و سینا گلستانه و حمید مقدسی آن را به صورت زنده برای شما گزارش خواهند کرد. با دیجیاتو همراه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone