🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30740.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی S10 پلاس نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۳ درصدی خواهد داشت

بازار شایعات راجع به پرچمدار بعدی غول کره‌ای داغ است و در گوشه کنار فضا‌ی مجازی می‌توان خبر‌های زیادی راجع به این تلفن هوشمند را مشاهده کرد. تازه‌ترین خبر‌ها نشان می‌دهند که نسبت صفحه نمایش ...

بازار شایعات راجع به پرچمدار بعدی غول کره‌ای - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - داغ است و در گوشه کنار فضا‌ی مجازی می‌توان خبر‌های زیادی راجع به این تلفن هوشمند را مشاهده کرد. تازه‌ترین خبر‌ها نشان می‌دهند که نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی سامسونگ گلکسی S10 پلاس تا حد زیادی نزدیک به اوپو فایند اکس و شیائومی می میکس ۳ خواهد بود و علاوه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بر این، به باطری قدرتمند‌تری مجهز می‌شود.

همانطور که در خبر‌های پیشین اعلام شده بود، شرکت کره‌ای در حال کار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - روی سه نسخه از گلکسی S10 است. دو تا از آن‌ها که نسخه‌های قدرتمند‌تری به شمار خواهند رفت از نمایشگر‌های بزرگتری بهره‌مند می‌شوند.

انتظار می‌رود که یکی از این نسخه‌های یاد شده تحت عنوان S10 پلاس عرضه شود. این تلفن قرار است از نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه‌ی ۹۳ درصدی استفاده کند که در این زمینه تا حد زیادی نزدیک به اوپو فایند اکس به است. این شایعات تا حد زیادی شبیه به شایعات اولیه‌ای هستند که حدود ۹ ماه پیش راجع به گلکسی S10 منتشر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شده بود.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

در مراسم رونمایی از شیائومی می میکس ۳ نیز این شرکت چینی ادعا کرد که نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی این تلفن هوشمند ۹۳.۴ درصد است. طبق اخبار گذشته‌، سامسونگ گلکسی S10 از سنسور اثر انگشت فوق سریع زیر نمایشگر نیز بهره‌مند خواهد - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بود.

سری تلفن‌های هوشمند گلکسی S10 احتمالا از چیپست اسنپدراگون 8150 یا اگزینوس 9820 استفاده خواهند کرد. انتظار می‌رود که باتری مورد استفاده در گلکسی S10 پلاس ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

شنیده‌ها حاکی از این است که گلکسی S10 فاقد جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری باشد. بر اساس خبر‌های لو رفته‌ی اخیر، سه‌گانه‌ی تلفن‌های هوشمند S10 سامسونگ در شش رنگ متنوع عرضه خواهند شد.

سری S10 سامسونگ در مراسم جهانی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تلفن‌های همراه سال ۲۰۱۹ (MWC) که بهمن - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ماه سال جاری برگزار خواهد - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شد رونمایی می‌گردد. انتظار می‌رود غول کره‌ای نسخه‌‌ای از سامسونگ گلکسی S10 پلاس که از 5G پشتیبانی می‌کند را نیز - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - معرفی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایلیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوب هستید؟ یک سوالی دارم سمت بلوار شهید نسرین پور تکاب خدمات دارید
پاسخ: بله در بلوار شهید نسرین پور شهر تکاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone