🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30761.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی دو ماه زودتر از پیش‌بینی‌ها به رکورد فروش ۱۰۰ میلیون گوشی می ‌رسد

بعد از عرضه‌ی ۹۰ میلیون تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۷، شیائومی اعلام کرده بود که هدفش رساندن این عدد به ۱۰۰ میلیون واحد در سال ۲۰۱۸ است. امروز که کمی بیشتر از ۲ ماه تا ...

بعد از عرضه‌ی ۹۰ میلیون تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۷، شیائومی اعلام کرده بود که هدفش رساندن این عدد به ۱۰۰ میلیون - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ساری استان مازندران - واحد در سال ۲۰۱۸ است. امروز که کمی بیشتر از ۲ ماه تا پایان سال جاری باقی مانده است، معاون شیائومی «وانگ ژیانگ» اعلام کرد که این شرکت هفته‌ی آینده به هدف خود خواهد رسید.

این موضوع به این معنیست که علی رغم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ساری استان مازندران - بازار راکد تلفن‌های هوشمند در بسیاری از مناطق دنیا در سال جاری، شیائومی توانسته دو ماه زودتر از پیش‌بینی‌هایش به هدف خود برسد. علاوه بر این، اتفاق یاد شده می‌تواند به شیائومی کمک کند تا دو ماه بیشتر روی فروش خود کار کند و آمارش را بهبود ببخشد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ساری استان مازندران

شیائومی هنوز هدف جدید خود را برای سال آینده مشخص نکرده اما به نظر می‌رسد که این شرکت چینی در حال تولید ۱۰ میلیون واحد تلفن هوشمند در ماه است. این موضوع در کنار تعطیلات فصل پیش رو این موضوع را تداعی می‌کند که احتمالا شیائومی تا پایان سال میلادی جاری به فروش ۱۲۰ میلیون واحد خواهد رسید.

اخبار مربوط به موفقیت شیائومی در فاصله‌ای بسیار کم از رونمایی پرچمدار جدید این شرکت چینی یعنی می میکس ۳ رقم می‌خورد.

بر خلاف - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ساری استان مازندران - نسخه‌ی قبلی می میکس، نسل سوم این دستگاه‌ها دارای ابعاد تصویر نسبت به بدنه‌ی شگفت انگیز ۹۳ درصدی است. علاوه بر این، این تلفن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ساری استان مازندران - هوشمند اولین تلفن هوشمندی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ساری استان مازندران - خواهد بود که از 5G‌ پشتیبانی می‌کند و همچنین یکی از تنها ۲ گوشی دنیا به شمار می‌رود که از رم ۱۰ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ساری استان مازندران - گیگابایتی بهره می‌برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone