🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30750.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوشی وان پلاس 6T با حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر رسما معرفی شد

بعد از ماه ها گمانه زنی بالاخره امشب در جریان مراسمی که در نیویورک برگزار گردید گوشی وان پلاس 6T معرفی شد. در چند هفته اخیر شاهد انتشار اخبار و شایعات مختلفی در رابطه با ...

بعد از ماه ها گمانه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - زنی بالاخره امشب در جریان مراسمی که در نیویورک برگزار گردید گوشی وان پلاس 6T معرفی شد. در چند هفته اخیر شاهد انتشار اخبار و شایعات مختلفی در رابطه با وان پلاس 6T بودیم و همانطور که انتظار می رفت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - بسیاری از پیش بینی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - های صورت گرفته در رابطه با آن درست از آب در آمدند.

این گوشی به صفحه نمایش 6.41 اینچی مجهز شده و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - بریدگی بالای آن شکلی قطره - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - ای به خود گرفته تا سطح نمایشگر در حدود یک صدم اینچ افزایش پیدا کند. علاوه بر این طبق انتظارات قبلی حسگر اثرانگشت این موبایل نیز در زیر نمایشگر آن تعبیه شده و شرکت سازنده نام آن را تکنولوژی «اسکرین آنلاک» یا قفل گشایی نمایشگر خوانده است و ادعا می کند که در نوع خود سریع ترین است. البته پیشتر شرکت هایی مانند ویوو نیز دست به اقداماتی مشابه زده بودند اما آن محصولات صرفا به بازار چین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - عرضه شدند و از آنجا که قرار است وان پلاس 6T به بازار آمریکا و اروپا عرضه شود می توان این اتفاق را به فال نیک گرفت.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان

فناوری قفل گشایی این گوشی نیز طبق اعلام شرکت سازنده اش در ۳۴ صدم ثانیه عمل می کند که رقم خوبی است اما باید دید که تا چه حد به واقعیت نزدیک است. نمایشگر امولد این موبایل نسبت تصویری برابر با ۱۹.۵ به ۹ دارد و رزلوشن آن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - برابر با 1080p عنوان شده. روشنایی این نمایشگر نیز ۶۰۰ نیت است که کلیه این مشخصات حکایت از تغییراتی اساسی در نمایشگر پرچمدار جدید وان پلاس دارند.

در مورد طراحی بدنه هم باید بگوییم که حاشیه ها در راستای گرایش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - کلی بازار موبایل های اندرویدی کوچک تر شده اند و آنطور که وان پلاس گفته چانه یا بخش پایینی نمایشگر وان پلاس 6T نسبت به دیگر رقبای آن کاهشی چشمگیر را تجربه کرده است. باتری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - این گوشی نیز ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که بهبودی اندک را نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده است.

دوربین اصلی این گوشی ترکیب حسگرهای ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی را دارد

تازه ترین پرچمدار وان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - پلاس به یک دوربین دوگانه با ترکیب حسگرهای ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی (با گشودگی دهانه لنزf/1.7 برای حسگر اصلی) مجهز شده که این را پیشتر هم در خبرها خوانده بودید. دوربین اصلی این گوشی همچنین به تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال مجهز شده و علاوه بر این مد عکسبرداری در شب اختصاصی وان پلاس به نام Nightscape هم آن را همراهی می کند که طبق اعلام شرکت سازنده ظاهرا عملکری متفاوت از دیگر موبایل های اندرویدی دارد. وان پلاس اعلام کرده به لطف این مد تنها دو ثانیه طول می کشد تا دستگاه از سوژه مد نظرتان عکس بگیرد حال - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - آنکه این رقم برای دیگر گوشی ها ۵ ثانیه است. گفتنی است مد عکسبرداری در شب قرار است که از طریق آپدیت نرم افزاری به گوشی وان پلاس ۶ هم اضافه شود.

مد پرتره دوربین اصلی وان پلاس - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - 6T هم نسبت به نسخه قبلی بهبودهایی پیدا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - کرده و به طور مثال امکانی به نام استودیو لایتینگ یا روشنایی استودیویی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - برای آن در نظر گرفته شده که البته قابلیت تازه ای در گوشی های پرچمدار امروزی نیست.

ظرفیت باتری گوشی وان پلاس 6T افزایشی ۲۳ درصدی داشته است

توان پردازشی این موبایل از طریق یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ تامین می شود که به مودم های 4G LTE و اسنپدراگون X20 مجهز است هرچند که بازارهای اندکی از این سرعت ها پشتیبانی می کنند و در واقع وان پلاس 6T نمی تواند همه قابلیت هایش را در تمامی کشورها به نمایش بگذارد. با در نظر داشتن آنچه گفته شد این امکانات برای بهبود عملکرد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - کلی دستگاه در حوزه هایی نظیر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - گیمینگ در نظر گرفته شده و قابلیتی به نام اسمارت بوست دارد که زمان لود شدن محتوا را تا ۲۰ درصد بهبود می دهد. همانطور که قبلا در خبرها خواندید وان پلاس 6T به رسم این روزهای دنیای تکنولوژی فاقد جک ۳.۵ میلیمتری صداست. ۶ یا ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای این موبایل در نظر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - گرفته شده که بسته به انتخاب کاربر قیمت متفاوتی خواهد داشت.

کانفیگ های مختلف در نظر گرفته شده برای این موبایل به شرح زیر است و خود دستگاه نیز در رنگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - های مشکی آینه ای یا مات به بازار ارائه خواهد شد.

128GB with 6GB RAM: $549
128GB with 8GB RAM: $579
256GB with 8GB RAM: $629

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone