🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30760.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پیامد تحریم‌های آمریکا علیه ZTE: یک میلیارد دلار زیان در سال 2018

شرکت ZTE که یکی از تولیدکنندگان بزرگ تلفن هوشمند در چین به شمار می‌رود، از اوایل امسال درگیر بحران بزرگی شده که آثار منفی آن رفته رفته آشکار می‌شوند. به خاطر تحریم‌های ایالات متحده آمریکا ...

شرکت ZTE که یکی از تولیدکنندگان بزرگ تلفن هوشمند در چین به شمار می‌رود، از اوایل امسال درگیر بحران بزرگی شده که آثار منفی آن رفته رفته آشکار می‌شوند. به خاطر تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - شرکت چینی، پیش‌بینی شده که ZTE طی ماه‌های آینده ضرر هنگفتی را تجربه خواهد کرد.

گزارش عملکرد مالی این شرکت در تابستان امسال که ساعاتی پیش منتشر شده حاکی از آن است که جدال با دولت آمریکا باعث کاهش محسوس سودآوری این شرکت نسبت به سال گذشته شده است. طی سه ماه اخیر، ZTE تنها 564 میلیون یوآن (برابر با 81 میلیون دلار) سودآوری داشته که نسبت به همین بازه زمانی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - در سال - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - گذشته با 65 درصد کاهش مواجه بوده است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس

شرکت چینی برای از سر گرفتن فعالیت‌های عادی خود در بازار، چندی پیش توافق کرد که مبلغ 1 میلیارد دلار را به عنوان جریمه به دولت آمریکا پرداخته و در استراتژی‌های مدیریتی خود تغییراتی اعمال کند. همین موضوع تأثیر بسیار بزرگی بر اقتصاد این کمپانی گذاشت، به طوری که در گزارش مالی اخیر پیش‌بینی شده که ZTE تا پایان سال جاری چیزی قریب به 6.2 تا 7.2 میلیارد یوآن (بین 890 تا 1 میلیارد دلار) از دست خواهد داد.

با این وجود، مشکلات حال حاضر باعث عقب‌نشینی ZTE نشده. چینی‌ها اخیرا پرچمدار Axon 9 Pro را به بازار معرفی کردند و نوبیا، که یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت است نیز تلفن هوشمند جذابی مجهز به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - دو نمایشگر در راه دارد که تا پایان این ماه روانه بازار می‌شود.

با تمام این اوصاف باید منتظر ماند و دید که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - آیا عرضه این دو گوشی و اتخاذ سیاست‌های جدید می‌تواند در بهبود اوضاع این شرکت تأثیرگذار باشد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکبانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
میشه بگید نمایندگی شما دور و بر داراب تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک SE1061 داره؟
پاسخ: بله در شهر داراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone