🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17619.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

تلاش سامسونگ برای تولید موبایلی با بدنه شفاف

طراحی خاص گلکسی فولد به اندازه‌ی کافی بلندپروازی مهندسان سامسونگ را برآورده نکرده و تحقیقات روی موبایلی با بدنه شفاف را کلید زده‌اند. تصاویری که بر اساس اطلاعات پتنت منتشر شده از طراحی آینده‌نگرانه حکایت ...

طراحی خاص گلکسی فولد به اندازه‌ی کافی بلندپروازی مهندسان سامسونگ را برآورده نکرده و تحقیقات روی موبایلی با بدنه شفاف را کلید زده‌اند. تصاویری که بر اساس اطلاعات پتنت منتشر شده از طراحی آینده‌نگرانه حکایت دارد.

ژانویه سال جاری (دی‌ماه) سامسونگ پتنت گوشی شفاف خود را ثبت کرد و اخیرا اطلاعات مربوط به این پتنت به دست رسانه‌ها رسیده است. بخشی از اطلاعات پتنت، مراحل و فناوری‌های پیچیده‌ی ساخت این دستگاه را به‌همراه اطلاعاتی در مورد مشخصات آن نشان می‌دهد .

«LetsGoDigital»، از اطلاعات پتنت الهام گرفته و تصاویری از گوشی شفاف طراحی کرده که دستگاه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فارس استان فارس - را از زوایای مختلف نشان می‌دهد. در گوشی‌های شفاف، هر پیکسل از نمایشگر می‌تواند نور را از خود عبور دهد. درنتیجه، گوشی شفاف شبیه به پنجره‌ای است که تنها دستگیره‌های آن مشخص است.

رویای طراحی و تولید گوشی‌های شفاف موضوع - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فارس استان فارس - جدیدی نیست و پیش از این نیز ال‌جی در سال 2009 گوشی «ال‌جی GD900» را معرفی کرد که البته تنها کیبورد دستگاه شفاف بود.

به فاصله‌ی کوتاهی و در سال 2010 نیز سونی اریکسون، «اکسپریا Pureness» را با نمایشگر شفاف معرفی کرد که البته از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فارس استان فارس - به معنای واقعی نمی‌توانست تصویری از گوشی شفاف به نمایش بگذارد.

سامسونگ در زمینه‌ی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فارس استان فارس - تولید گوشی‌های شفاف تلاش‌های متعددی انجام داده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فارس استان فارس - و پیشتر نیز نمایشگرهای شفاف OLED را توسعه داده است. البته کره‌ای‌ها در این مسیر با مشکلات و محدودیت‌های بسیاری مواجه بوده‌اند. همین مسایل باعث شده‌، پروسه‌ی تولید گوشی شفاف با مشکلاتی روبه‌رو شود.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فارس استان فارس

برای مثال محل قرارگیری باتری و سایر قطعات داخلی دستگاه باید به‌گونه‌ای باشد که مانع شفافیت نمایشگر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فارس استان فارس - گوشی نشود. در سال 2013 شرکت فناوری تایوانی «پولیترون»، همین مساله را در توسعه گوشی هوشمند شفاف داشت و سیم‌ها و SD کارت گوشی مشخص بود.

به‌نظر نمی‌رسد سامسونگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فارس استان فارس - قصد داشته باشد فناوری مربوط به گوشی‌های شفاف را در سایر دستگاه‌ها سامسونگ همچون گوشی‌های سری گلکسی اس یا گوشی‌های سری نوت نیز پیاده سازی کند. اما بحث تحقیق و توسعه در این زمینه همچنان ادامه دارد و کره‌ای‌ها به دنبال عبور از مرزهای فعلی در تولیدات خود هستند.

باید ببینیم آیا کاربران واکنش مثبتی به خرید چنین گوشی‌های هوشمندی از خود نشان می‌دهند؟ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فارس استان فارس - و آیا چنین دستگاه‌هایی اگر به مرحله‌ی تولید برسند، فروش خوبی به همراه خواهند داشت یا خیر؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone