🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17621.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت چت در اپلیکیشن اسنپ، خدمتی دیگر به جامعه معلولان

قابلیت چت در اپلیکیشن اسنپ، خدمتی دیگر به جامعه معلولان است و می‌تواند به رانندگان و مسافران ناشنوا کمک کند تا سرویس بهتری پیرامون تاکسی‌های آنلاین کسب کنند. روابط عمومی اسنپ با انتشار بیانیه‌ای اعلام ...

قابلیت چت در اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - اسنپ، خدمتی دیگر به جامعه معلولان است و می‌تواند به رانندگان و مسافران ناشنوا کمک کند تا سرویس بهتری پیرامون - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - تاکسی‌های آنلاین کسب کنند.

روابط عمومی اسنپ با انتشار بیانیه‌ای اعلام می‌کند که این شرکت به عنوان یکی از بازیگران اصلی تاکسی‌های اینترنتی در ایران طی سال‌های فعالیتش نشان داده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - که تعهدی جدی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - نسبت به نیازهای متفاوت کاربران خود دارد. این تاکسی اینترنتی حمایت از معلولان را به عنوان یکی از اصلی‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی خود تعریف کرده است. اسنپ علاوه بر اشتغال‌زایی برای معلولان که در جامعه فرصت‌های متنوعی برای فعالیت اقتصادی ندارند (بیش از ۱۱هزار راننده‌ی معلول در ناوگان اسنپ فعال هستند) تلاش می‌کند استفاده از اپلیکیشن را برای این افراد تسهیل کند، هم از طریق بهبود کاربری اپلیکیشن و هم با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - اقداماتی نظیر عدم دریافت کمیسیون از رانندگان معلول و همینطور ارائه‌ تخفیف به مسافران دارای معلولیت.

«محمد موسوی» راننده‌ای ناشنواست که نزدیک به هفت ساعت در روز با اسنپ کار می‌کند و در اینباره می‌گوید: «شغل دیگری ندارم و تنها منبع درآمد من اسنپ است و از میزان درآمدم راضی‌ام. نمی‌توان مشکلاتی را که رانندگان معلول برای فعالیت در‌ تاکسی اینترنتی با آن مواجه می‌شوند نادیده گرفت. هر کسی که از تاکسی اینترنتی استفاده کرده باشد می‌داند که تجربه‌ یک سفر راحت، در گروی برقراری ارتباط آسان و بی‌دردسر است، امکانی که ناشنوایان تا حد زیادی از آن محروم بودند. بنا به گفته‌ رانندگان ناشنوا یکی از مهم‌ترین موانع، امکان برقراری ارتباط تلفنی پیش از آغاز سفر با مسافران است.»

«مجتبی فخارکازرونی» یکی از رانندگان ناشنوای اسنپ در شیراز است. او درباره‌ مشکلاتی که تا به حال برای برقراری ارتباط با مسافران داشته می‌گوید: - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - «از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - آنجا که امکان ارتباط تلفنی با مسافر نداریم، مجبوریم با پیامک او را مطلع کنیم و اغلب به خاطر مشکلاتی که در ارسال پیام پیش می‌آید، یا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - مثلا مسافر پیغام ما را نمی‌بیند، سفر از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - طرف مسافر لغو می‌شود.»

چت داخل اپلیکیشن، راهکاری برای ناشنوایان

حالا اسنپ در تازه‌ترین نسخه‌ اپلیکیشن خود امکان جدیدی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - را به کاربران داده که به کمک آن می‌توانند در طول سفر در فضای خود - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - اپلیکیشن با هم چت کنند. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - این قابلیت نه تنها تعداد تماس‌های تلفنی راننده و مسافر را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، بلکه مانع بزرگی هم از سر راه رانندگان ناشنوا برمی‌دارد. با اینکه امکان چت داخل اپلیکیشن مدت کوتاهی است که به اپلیکیشن اسنپ اضافه شده، ولی در همین مدت هم رانندگان تفاوت محسوسی در کار با اپلیکیشن می‌بینند. کازرونی می‌گوید: «با امکان ارتباط نوشتاری یکی از مهم‌ترین مشکلات کار ما حل شده. ولی امیدواریم تاکسی‌های اینترنتی همچنان این راه را ادامه دهند و شرایط را برای فعالیت معلولان بهتر و آسان‌تر کنند.»

بدیهی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - است که شرکت‌های بزرگ می‌توانند با عمل به مسئولیت اجتماعی خود و در نظر گرفتن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - نیازهای متفاوت کاربران‌شان، هر چند گروه اندکی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - باشند، مشکلات - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - بزرگی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - را از سر راه بردارند، مشکلاتی که به واسطه‌ی در اقلیت بودن افراد اغلب نادیده گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone