🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14697.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ایرانسل در شب‌های قدر اینترنت رایگان ارائه می‌کند

ایرانسل قصد دارد به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر و ایام عزاداری شهادت امام علی (ع)، ۲ گیگابایت اینترنت رایگان داخلی در اختیار مشترکان دائمی و اعتباری قرار دهد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این ...

ایرانسل قصد دارد به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر و ایام عزاداری شهادت امام علی (ع)، ۲ گیگابایت اینترنت رایگان داخلی در اختیار مشترکان دائمی و اعتباری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور  همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر رمضان ۱۴۴۲ قمری و به منظور تسهیل دسترسی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - مشترکان ایرانسل به برنامه‌های مذهبی و عزاداری که با توجه به شرایط شیوع کرونا در فضای مجازی برگزار می‌شود، ۲ گیگابایت اینترنت رایگان برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری ارائه می‌کند.

بسته اینترنت رایگان داخلی ۲ گیگابایتی ایرانسل در شب‌های قدر، مطابق با ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ (از ابتدای بامداد ۱۱ اردیبهشت تا پایان ۱۵ اردیبهشت)، قابلیت فعال سازی از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من یا شماره گیری کد دستوری #۵* را دارد. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - اعتبار این بسته تا پایان روز فعال‌سازی است - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - و هر کاربر یک‌بار فرصت دریافت این بستۀ رایگان را دارد.

ایرانسل همچنین در ماه مبارک رمضان و به‌ویژه در شب‌های قدر، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - از طریق تلویزیون اینترنتی لنز و طی همکاری با مجموعۀ «هیئت آنلاین»، ویژه‌برنامه‌های مناسبتی این ایام مانند سخنرانی، مداحی و برنامه‌های مذهبی را در قالب شبکۀ اختصاصی به همراه اشتراک رایگان برای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - علاقه‌مندان پخش می‌کند.

ایرانسل همواره در مناسبت‌های مختلف، به خصوص مراسم و اعیاد و عزاداری‌های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - مذهبی، بسته‌های اینترنتی خود را به رایگان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - در اختیار کاربران قرار می‌دهد که کاربران می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone