🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14699.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی با قابلیتی جدید، عملکرد و سرعت گوشی‌های خود را بهبود می‌دهد

اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی در بازار با رم بالا عرضه می‌شوند و حتی می‌توانید یک گوشی مقرون به‌صرفه با ۴ یا ۶ گیگابایت رم پیدا کنید، با این حال هنوز بعضی کاربران حین استفاده از ...

اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی در بازار با رم بالا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خرمدره استان زنجان - عرضه می‌شوند و حتی می‌توانید یک گوشی مقرون به‌صرفه با ۴ یا ۶ گیگابایت رم پیدا کنید، با این حال هنوز بعضی کاربران حین استفاده از چند اپ دچار مشکل می‌شوند. حالا به نظر می‌رسد شیائومی برای این مشکل در گوشی‌هایش راه‌حل مناسبی یافته است.

اخیرا کاربری در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خرمدره استان زنجان - رابط کاربری MIUI شیائومی یک ویژگی برای افزایش رم گوشی پیدا کرده . این ویژگی می‌تواند مقداری از حافظه گوشی را به صورت مجازی به رم اختصاص دهد تا کاربران در مولتی تسکینگ مشکلات کمتری را تجربه کنند.

این اولین باری نیست که از حافظه گوشی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خرمدره استان زنجان - برای رم مجازی استفاده می‌شود. در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خرمدره استان زنجان - اوایل سال، شرکت ویوو نیز این ویژگی را در سری X60 خود به کار برد. ویوو X60 پلاس می‌تواند سه گیگابایت از حافظه داخلی را به رم مجازی اختصاص دهد و به طور کلی رم این گوشی را تا ۱۵ گیگابایت افزایش دهد. این ویژگی ویوو می‌تواند تجربه کاربری مناسب‌تری ارائه دهد و همزمان اپلیکیشن‌های بیشتری را اجرا کند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خرمدره استان زنجان

این ویژگی در سال‌های گذشته در سیستم عامل ویندوز نیز استفاده شده. ReadyBoost به کاربران ویندوز اجازه می‌داد تا با اتصال فلش به دستگاه، از حافظه آن برای افزایش رم استفاده کنند. البته این راهکار تاثیر زیادی در افزایش سرعت نداشت، اما روش جدیدی برای استفاده از هارد درایوها به حساب می‌آمد.

هنوز اطلاعاتی درباره زمان ارائه این ویژگی در MIUI و دستگاه‌های هدف این آپدیت جدید ارائه نشده، اما امیدواریم که شیائومی امکان استفاده از آن را در گوشی‌های پایین‌رده هم فراهم کند و این ویژگی فقط مختص گوشی‌های گران قیمت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خرمدره استان زنجان - با مشخصات فنی قدرتمند نباشد. در گوشی‌های قدیمی و ارزان قیمت این شرکت مانند ردمی 8A که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خرمدره استان زنجان - ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد، با استفاده از این ویژگی جدید می‌توانیم شاهد افزایش سرعت این دستگاه به خصوص در اجرای همزمان چندین اپ باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone