🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14698.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شرکت ۷۰۰ اثر در جشنواره «تهران ۱۵۰۰» تا به امروز؛ مهلت ارسال آثار تمدید شد

جشنواره «ایران ۱۵۰۰»، جشنواره‌ای است که ایده‌های مردم در مورد ایران در ۱۰۰ سال بعد را دریافت و به خلاقانه‌ترین ایده جوایز ارزنده اهدا می‌کند. فعالیت این جشنواره به همت سازمان فناوری اطلاعات و استارتاپ ...

جشنواره «ایران ۱۵۰۰»، جشنواره‌ای است که ایده‌های مردم در مورد ایران در ۱۰۰ سال بعد را دریافت و به خلاقانه‌ترین ایده جوایز ارزنده اهدا می‌کند. فعالیت این جشنواره به همت سازمان فناوری اطلاعات و استارتاپ «آی قصه» از اول اسفندماه آغاز شد و تاکنون ۷۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است.

این جشنواره که مختص کودک و خانواده‌ است، توسط موسسه فرهنگی هنری آی قصه و شرکت دانش‌بنیان دنیای کودکان آی‌قصه با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران در حال برگزاری است و داورانی را از دل جامعه استارتاپی و دولتی و همچنین جامعه هنری کشور انتخاب کرده است. ‌پیش‌تر اعلام شده بود مهلت ارسال آثار به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - این جشنواره تا اول خرداد تمدید شده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - و حالا تنها ۲۰ روز از مهلت ارسال آثار باقی مانده است.

با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - نزدیک شدن به پایان مهلت جشنواره ایران ۱۵۰۰، هم اینک مرحله اول انتخاب داوران در حال انجام است و داوری نهایی آثار توسط - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - گروه داوران وحید رجبلو، بنیان‌گذار توانیتو، امیر ناظمی، رییس سازمان فناوری ایران، الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - تئاتر، شاهین طبری، بنیان‌گذار چارگون، آرش برهمند، سردبیر ماهنامه پیوست، نازنین دانشور بنیان‌گذار تخفیفان، مشکات - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - اسدی، مشاور اجتماعی سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد طلوعی سردبیر مجله ناداستان، پیمان فاطمی، کارگردان و عروسک‌گردان، پوریا عالمی نویسنده کودک و سردبیر آی‌قصه، در هفته اول خرداد انجام خواهد شد.

متقاضیان برای اینکه در این مسابقه شرکت کنند باید در انتشار پست خود در شبکه‌های اجتماعی از هشتگ‌های مسابقه #IRAN1500 و #ایران۱۵۰۰ استفاده کنند یا آثار خود را در سایت ir1500.ir قرار دهند - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - و به این صورت به جمع شرکت‌کنندگان جشنواره «ایران ۱۵۰۰» می‌پیوندند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات پیش‌تر درباره این مسابقه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - و جزییات آن به دیجیاتو گفته بود هیچ گونه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - محدودیت سنی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - محدودیت آثاری برای شرکت در مسابقه وجود ندارد: «ما دوست داریم هرچه بیشتر شرکت کننده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - در رویداد باشند و اگر بتوانیم با جذب اسپانسر بیشتر، جوایز را نیز چه از نظر ریالی و چه تعدادی بیشتر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - کنیم. هیچ سقف سنی و دیگر محدودیت‌های برای ارسال آثار - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - در نظر گرفتیم. در واقع افراد می‌توانند حتی در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کمیجان استان مرکزی - این مسابقه با کارهای خلاقانه خود شرکت کنند، مثلا یک قطعه موسیقی که تداعی کننده آن دوران اینده از ذهنشان باشد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone