🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14695.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ادامه هیاهوی کلاب هاوس؛ دیوان عدالت اداری موقتا جریمه‌ها را متوقف کرد

دیوان عدالت اداری دستور به توقف موقت مصوبه دولت در مورد جریمه اپراتورها به خاطر اختلال در کلاب هاوس را صادر کرد. چندی پیش و با وجود اختلالاتی که در کلاب هاوس از طریق برخی ...

دیوان عدالت اداری دستور به توقف موقت مصوبه دولت در مورد جریمه اپراتورها به خاطر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تایباد استان خراسان - اختلال در کلاب هاوس را صادر کرد.

چندی پیش و با وجود اختلالاتی که در کلاب هاوس از طریق برخی اپراتورهای موبایل انجام شد، وزارت ارتباطات با غیر قانونی خواندن این کار سعی کرد تا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تایباد استان خراسان - جریمه‌ای برای اپراتورها در نظر بگیرد و با استناد به آن، اپراتورها را مجبور به رفع این اختلال کند. با اینکه مصوبه جریمه روزانه ۵۰ میلیارد تومانی از شنبه توسط هیات دولت ابلاغ شد، حال خبرگزاری برنا گزارش کرده است که دیوان عدالت اداری به طور موقت اجرای این مصوبه را متوقف کرده. با توجه به این حکم، اختلال غیر قانونی در کلاب هاوس ادامه دار خواهد بود و جریمه اپراتورهای متخلف هم متوقف خواهد شد

در حال حاضر به نظر می‌رسد دولت فعلا اجازه ندارد در خصوص اختلال کلاب‌ هاوس اپراتورها را جریمه کند یا میزان اعتبار پروانه آنها را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تایباد استان خراسان - کاهش دهد.  چندی پیش - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تایباد استان خراسان - رگولاتوری نیز گزارشی منتشر کرد که براساس آن مشخص شده بود همراه اول، ایرانسل و مخابرات با تغییر در DNS و IPها و اختلال منطقه‌ای باعث جلوگیری دسترسی کاربرانشان به کلاب هاوس شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تایباد استان خراسان

«محمد آذری جهرمی» در مصاحبه‌های خود بارها تاکید کرده که این اقدام غیر قانونی است و دستوری برای آن از هیچ مرجع قانونی صادر نشده است. او شب گذشته در یکی از اتاق‌های کلاب هاوس گفته بود از ابزارهای قانونی برای فشار به اپراتورها قطعا استفاده خواهد کرد: «اینکه درباره کلاب هاوس یک دستگاهی بر اساس نظر کارشناسی خودش اقدامی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تایباد استان خراسان - کرده را نمی‌دانم. دادستانی هم اعلامی در این باره نداشته است. اگر کسی اعتقاد دارد که کلاب هاوس باید فیلتر شود، باید در چارچوب قانونی عمل کند و هزینه‌اش را هم بپردازد.»

کلاب هاوس در حال حاضر روی شبکه ارتباطی دو اپراتور ایرانسل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تایباد استان خراسان - و همراه اول و مخابرات با اختلال همراه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone