🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14692.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ برای نمایشگرهای تاشو نام تجاری S-Foldable را ثبت کرد

انتظار می‌رود سامسونگ امسال نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود را به بازار عرضه کند. غول فناوری کره‌ای حالا برای نمایشگرهای «S-Foldable» درخواست ثبت علامت تجاری کرده که ممکن است با پنل‌های مورد استفاده در گوشی‌ها ...

انتظار می‌رود سامسونگ امسال - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر لارستان استان فارس - نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود را به بازار عرضه کند. غول فناوری کره‌ای حالا برای نمایشگرهای «S-Foldable» درخواست ثبت علامت تجاری کرده که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر لارستان استان فارس - ممکن است با پنل‌های مورد استفاده در گوشی‌ها تاشو این شرکت مرتبط باشد.

بر اساس گزارش ارائه شده از سوی LetsGoDigital، سامسونگ برای S-Foldable در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) و اداره مالکیت معنوی کره (KIPO) درخواست ثبت علامت تجاری کرده است. این موضوع در حالی عنوان شده که این روزها شایعات زیادی درباره عرضه نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ به گوش می‌رسد. هرچند طراحی این گوشی‌ها احتمالا شبیه به مدل‌های مشابه قبلی باشد، اما به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها در حال کار روی یک دستگاه تاشو جدید با نمایشگر وسیع‌تر هستند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر لارستان استان فارس

یکی از جنبه‌های منحصر به فرد نمایشگرهای S-Foldable، طراحی لولای شبیه به حرف Z آن است که نشان می‌دهد در این دستگاه تاشو برای یک نمایشگر، از دو مکانیزم لولا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر لارستان استان فارس - متفاوت استفاده می‌شود، بنابراین چنین محصولی دو بار تا خواهد شد. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر لارستان استان فارس - همچنین حرف S قرار گرفته در این نام تجاری ممکن است به لولای دوگانه آن اشاره داشته باشد.

در این گزارش همچنین به این موضوع اشاره شده که سامسونگ ممکن است از این فناوری در تبلت گلکسی زد فولد استفاده کند و به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۲ از آن رونمایی کند.

پیش از این نیز در اخبار دیگری اشاره شده بود که سامسونگ قصد دارد نسل بعدی دستگاه تاشو خود را به سه نمایشگر و دو لولا مجهز کند. همچنین گزارش دیگری عنوان کرده بود که سامسونگ با معرفی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر لارستان استان فارس - گلکسی زد فولد تب در سه ماهه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر لارستان استان فارس - اول ۲۰۲۲ وارد بازار تبلت‌های تاشو می‌شود. با این حال هنوز برای تایید این اخبار زود است و در حال حاضر برنامه تجاری سامسونگ در مراحل اولیه خود قرار دارد و جزئیات زیادی از آن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر لارستان استان فارس - منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone